مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‎کارت های همراه اول با کد #777* شارژ فوق‎العاده می گیرند

فروش سیم کارت

سیم‎کارت همراه اول با کد #777* شارژ فوق‎ العاده  می گیرند. تمام مشترکین سیم کارت های  همراه اول و همچنین مشترکین جدید با خرید سیم کارت های همراه اول، می توانند با وارد کردن کد #777* به صورت هوشمند  سیم‌کارت های اعتباری مد نظرشان را شارژ کنند.

به گزارش خبرگزاری ها، اگر مشترک سیمکارت دائمی همراه اول هستید، می‎توانید با وارد کردن کد #777* به صورت هوشمند سیم‎کارت اعتباری مد نظرتان را شارژ کنید و اگر مشترک سیم‎کارت اعتباری همراه اول هستید نیز با شماره گیری این کد امکان شارژ برای خود و دیگران را خواهید داشت.

امکان شارژ فوق العاده خدمت دیگری است که در این سامانه تعبیه شده و در دسترس عموم مشترکین همراه اول قرار می‎گیرد.

یکی از مزیت های این سرویس، عدم نیاز به وارد کردن pin برای شارژ تلفن همراه مشتری است. در حالت عادی هر مشترک برای شارژ تلفن همراه خود نیاز به خرید کارت شارژ و وارد کردن pin دارد تا بتواند روند شارژ را تکمیل نماید، ولی مشترکین همراه اول با شماره گیری این کد به راحتی و تنها با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب و یا کیف پول جیرینگ بدون نیاز به وارد کردن Pin می‎توانند تلفن همراه خود و دیگران را شارژ نمایند.

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت