مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول چند درصد از بازار را در اختیار دارد؟

سیمکارت

سیم کارت های فعال اپراتور اول کشور حدودا 53 درصدی از بازار فروش سیم کارت کشور را در اختیار دارد. به دلیل پوشش دهی بسیار بالای این اپراتور خرید سیم کارت های همراه اول طرفداران بیشتری در بین متقاضیان دارا می باشد. این میزان پوشش شبکه  سیم‌کارت  هایهمراه اول در 1252 شهر (تمامی شهرها)، بیش از 86.9 درصد از جمعیت روستایی و بیش از 82 هزار و 146 کیلومتر از راه های مواصلاتی کشور دارای بیشترین میزان پوشش در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور می باشد.

همچنین این اپراتور به منظور هوشمندسازی و پیاده‌سازی نظام توزیع مبتنی بر «اینترنت اشیاء» با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با بیان اینکه همراه اول نماد بنگاه اقتصادی «چابک» و «پیشرو» است، اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکی از رهبران صنعت خرده‌فروشی کشور، توانسته در چند سال اخیر گام‌های خوبی در حوزه توزیع مدرن و سیستماتیک بردارد؛ ولی با توجه به اینکه در این مسیر نیازمند کمک دیگر بنگاه‌ها هستیم، اعتراف می‌کنیم که راه زیادی در پیش‌رو داریم.

۱۳۹۹/۸/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت