مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های الکترونیکی چه مزایایی دارند؟

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت های ای سیم در بازار فروش سیم کارت افزایش یافته است. تعداد اتصالات و نحوه‌ی کارت eSIM دقیقا مشابه سیم کارت‌های عادی است، ولی طبیعتا با توجه به این که از قبل درون گوشی قرار گرفته دیگر نگران هماهنگی آن با اسلات گوشی نخواهید بود.

چیپ سیمکارت های eSIM همچنین قابل اعتمادتر و مانند سیم‌کارت عادی دچار خطای مکانیکی مثل بد قرار گرفتن در اسلات نمی‌شود. علاوه بر این، از آنجا که چیپ eSIM کوچک‌تر از سیم کارت عادی است و احتیاجی به فضایی برای خارج کردن هم ندارد، از آن می‌توان در داخل گجت‌های کوچکی مانند ساعت‌های هوشمند استفاده کرد.

اما استفاده از این سیم کارت معایبی نیز دارد، استفاده از این سیمکارت ها ابتدا تنها منحصر به گجت‌های صنعتی بود، ولی اپل در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد هیچ قانونی استفاده از آن را در محصولات مصرفی منع نکرده است. اپل با توجه به این موضوع قرار دادن eSIM در محصولاتی مانند آیپد را آغاز کرد. آخرین گجت اپل که از eSIM استفاده می‌کند اپل واچ سری ۳ مدل ۴G/LTE است. گوشی گوگل پیکسل ۲ هم برای اولین بار در ایالات متحده از eSIM استفاده می‌کند.

مزایای سیم کارت eSIM زیاد است ولی این تکنولوژی ممکن است از دید کاربر معایبی هم داشته باشد. اگر جزو افرادی باشید که به طور مکرر گوشی عوض می‌کنند، یا به طور هم‌زمان چند گوشی یا چند سیم کارت را به کار می‌برند، ممکن است eSIM زندگی شما را اندکی سخت و پیچیده کند. با eSIM هر بار که بخواهید از یک گوشی یا گجت جدید استفاده کنید، باید سیم کارت خود را از طریق نرم‌افزار آن فعال کنید. یعنی دیگر نمی‌توانید مثل سابق به سرعت سیم کارت را از یک گوشی درآورده و در دیگری بگذارید و همه چیز آماده‌ی کار باشد.

سیم کارت eSIM  همچنین در شرایطی مثل موقعی که شارژ گوشی شما تمام شده و قصد دارید سیم کارت خود را تنها برای چک کردن چیزی یا گرفتن یک تماس در گوشی دوستتان قرار دهید خیلی به کار نمی‌آید. با استفاده از eSIM چنین کاری اگر غیر ممکن نباشد سریع و آسان هم نیست.

۱۳۹۹/۸/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت