مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

چند سیم کارت به نام شماست؟

فروش سیم کارت

در زمان خرید سیم کارت داشتن کارت ملی برای ثبت سیم کارت به نام خریدار الزامی می باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی می باشید که با مراجعه به  مراکز فروش سیمکارت اقدام به خرید سیمکارت های متعدد کرده اید این مقاله را دنبال کنید. جدای از استعلام قیمت سیم‌کارت، این نکته ضروری است که  بدانید که چه تعداد تعداد سیمکارت به نام شما در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه فعال می باشد.

به این ترتیب اجازه سوء استفاده به کلاهبرداران را نمی دهید. اگر  سیم کارتی داشته اید و آن را گم کرده اید و اتفاقا برای سوزاندن سیم کارت خود هیچ اقدامی نکرده اید،  یا اینکه خدایی ناخواسته گوشی شما دزدیده شده است و یا اینکه سیم کارت بلااستفاده ای دارید که مدت هاست از آن استفاده نمی کنید، حتما باید بررسی کنید که چه سرنوشتی گریبانگیر سیم کارت های شما شده است.

اگر شما ندانید که چه تعداد سیم کارت به نام شما ثبت است، به این معنی است که به کلاهبرداران اجازه می دهید از هویت واقعی شما برای خود هویتی جعلی بسازند و هر نوع تخلف که می خواهند با هویت واقعی شما انجام دهند. 

نحوه استعلام تعداد سیم کارت

برای استعلام تعداد سیم کارت صرف نظر از اینکه از کدام اپراتورها استفاده می کنید، می توانید از طریق پیامک یا سایت از تعداد سیم کارت های خود اطلاع یابید.

استعلام تعداد سیم کارت از طریق پیامک

برای استعلام تعداد سیم کارت به کمک پیامک بایدشماره کد ملی خود را به سرشماره‌ ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ یا سرشماره‌ی ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کنید. این سامانه پیامکی بلافاصله به شما جواب می دهد. در این روش استعلام تعداد سیم کارت می توانید از تمام سیم کارت هایی که در اپراتورهای مختلف با کد ملی شما ثبت شده باشند، اطلاع پیدا کنید. اگر در پاسخی که از این سامانه دریافت می کنید، مغایرتی وجود داشته باشد، حتما خیلی سریع همراه با کارت ملی خود به یکی از دفاتر امور مشترکین مراجعه کنید و موضوع را به صورت حضوری پیگیری کنید.

۱۳۹۹/۸/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت