مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت رایتل به چه صورت است؟

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت دیگر ماند قبل نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر فروش سیم کارت ندارد. کافی است وارد سایت اپراتور سیم کارت انتخابی خود شوید و سیمکارت مورد نظر خود را سفارش دهید و  سیم‌کارت مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.خرید سیمکارت های رایتل هم از این موضوع مستثنی نیست.

 از طریق سایت https://www.rightel.ir/ نیز به صورت غیر حضوری ثبت نام سیم کارت رایتل را انجام دهید. همچنین برای ثبت نام سیم کارت رایتل نیز هم می توانید به صورت حضوری به فروشگاه و باجه های رایتل مراجعه کنید و همچنین شما می توانید آدرس تمام فروشگاه ها و باجه های رایتل را از سایت یاد شده پیدا کنید. در منوی سایت رایتل روی گزینه "ثبت نام و خرید" قرار بگیرید و از زیر منوی این بخش گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید. در صفحه جدید یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. مثلا برای ثبت نام سیم کارت رایتل، می توانید "ثبت نام و خرید عادی" را انتخاب کنید. شما مختارید که سایر گزینه ها مثلا ثبت نام و خرید سیم کارت اولی ها یا ثبت نام و خرید سیم کارت تامین اجتماعی و ... را انتخاب کنید.

به هر حال با انتخاب هر گزینه به مرحله بعدی ثبت نام سیم کارت رایتل هدایت می شوید و باید اطلاعات هویتی از جمله استان، شهر، کد ملی و در نهایت کد امنیتی را وارد کنید. نوع سیم کارت (دائمی و اعتباری) را انتخاب کنید و بعد از انتخاب سایز سیم کارت، مشخصات هویتی خود را وارد کنید. هر آدرسی را که در قسمت "نشانی جهت دریافت سیم‌کارت" وارد کنید، سیم کارت به همان آدرس ارسال می شود. سپس صحت اطلاعات وارد شده را تایید کنید و با انتخاب یکی از درگاه‌های بانکی موجود، هزینه خرید و ثبت نام سیم کارت را پرداخت کنید و رسید پرداخت را ذخیره کنید. لازم به ذکر است که سیم‌ کارت یا بسته حاوی سیم‌ کارت و مودم، طی 48 ساعت کاری به پست پیشتاز تحویل داده می شود و پس از 5 روز کاری برای متقاضی ارسال می شود.

۱۳۹۹/۷/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت