مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

آیا برای مالکیت تعداد سیم کارت محدودیتی وجود دارد؟

سیمکارت

خرید سیم کارت های متعدد توسط یک مشترک مسئله ی جدیدی در بازار فروش سیم کارت نیست. شاید جالب باشد که بدانید هر متقاضی فقط میتواند تعداد محدودی سیم‌کارت بنام خودش و در مالکیت خود داشته باشد؛ در واقع این بدین معناست که تعداد سیم کارت هایی که به نام هر شخص می شود محدودیت دارد.

محدودیت تعداد سیم کارت

اما براساس قانون جدید افراد فقط میتوانند بطور کلی 10 عدد سیمکارت در مجموع همه‌ی 3 اپراتور گفته شده خواهد بود که میتوانند به مالکیت خود داشته باشند. اگرچه این قانون تصویب و اجرایی شد ولی همچنان جای بحث بسیار دارد، چون اجرایی شدنش در حالی بود که سازمان تنظیم مقررات رادیویی بدون اطلاع و انتشار این اخبار در رسانه ها نسبت به محدود سازی تعداد ثبت سیم‌کارت ها اقدام نمود.

قانون محدودیت simcard قبلا به این صورت نبود و افراد از هر اپراتور میتوانستند تعداد 10 سیمکارت به نامشان باشد و با کد ملی ثبت نمایند یعنی از هر کدام از اپراتورها ایرانسل،همراه اول ، و رایتل 10 عدد سیم کارت مجزا و در مجموع 30 عدد سیم‌کارت.

بسیاری افراد با توجه به صنف، تناسب استفاده و موقعیت شغلی آنها و استفاده از دستگاه پوز، دزدگیر،مودم و ... به تعداد بالایی سیم کارت احتیاج دارند و داشتن حداکثر 10 سیم کارت از نظر آنها خیلی غیرمنطقی و ناکارآمد است  و با توجه به این بخشنامه و دستورالعمل آنها را با مشکل روبرو کرده که البته در مقابل؛ شاید برای تعداد زیادی از افراد چندان اهمیتی نداشته باشد.

 

 

 

۱۳۹۹/۷/۲۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت