مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خدمات رایتل به مشترکین سیم کارت های خود

خرید سیم کارت

فروش سیمکارت های رایتل از دو طریق امکان پذیرمی باشد. درگاه فروش سیمکارت های رایتل از سایت رایتل و مراکز معتبر خرید سیمکارت و دفاتر پیشخوان امکان پذیر می باشد. این اپراتور خدمات زیادی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. اپراتور رایتل سیم کارت های خود را به دو نوع "سیمکارت" های اعتباری و دائمی عرضه کرده است و "سیم‌کارت رایتل" دارای آنتن دهی بالا و پوشش شبکه بسیار خوبی می باشد .

اپراتور رایتل در سال 1398 برای اولین بار به سود دهی خالص رسیده است و این موفقیت بزرگی برای این اپراتور محسوب می شود . مدیر عامل این اپراتور اعلام کرده است ، که این اپراتور در حال ارتقای آنتن‌ های خود در سطح شهر تهران به نسل 4.5 موبایل می باشد . در این صورت مشترکین می توانند به سرعت بالا تری از اینترنت در سیم کارت های رایتل دسترسی داشته باشند . اپراتور رایتل همیشه در جهت افزای رضایت مندی مشترکین خود قدم بر می دارد و همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را کسب کند . رضا خواه ؛ مدیر عامل اپراتور رایتل ، اظهار داشت : زیر ساخت های IT رایتل مرتب به روز رسانی می شود و نکته کلیدی و مهم این است که در سخت ترین شرایط تحریم به روز رسانی سایت های رایتل در حال انجام است اما این به روز رسانی با تکیه و تمرکز بر استفاده صد درصدی از توان مندی های داخلی انجام می شود . مدیر عامل رایتل در ادامه افزود : بیشتر از 80 درآمد این اپراتور از محل سرویس دیتا است در حالی که این سرویس در دو اپراتور رقیب حدود 50 درصد در آمد آن ها را تشکیل می دهد ؛ از این رو این موضوع نوید بخش روز های خوبی در آینده برای رایتل است . به همین دلیل شرکت رایتل در صدد ارتقای آنتن های خود در سطح شهر ها و وسعت بخشیدن به پوشش شبکه با دسترسی به نسل های جدید موبایل است تا مشترکین در هنگام استفاده از خدمات دیتا و اینترنت رایتل سرعت و کیفیت به مراتب بهتری را تجربه نمایند .

۱۳۹۹/۷/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت