مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های توریست شاتل

سیم کارت

 فروش سیم کارت های جدید  توریست شاتل در بازار خرید سیم کارت  آغاز شد، این اپراتور  از سیم کارت توریست  خود رونمایی کرد . که این سیم کارت ها برای گردشگران و مسافرانی که به ایران سفر می کنند تهیه شده است . سیمکارت شاتل موبایل توریست یک سیم کارت اعتباری هوشمند است که به گردشگران محترم امکان استفاده از اینترنت ، تماس تلفنی و پیامک را می دهد . این "سیم کارت" ها با هدف ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است و گردشگران می توانند با خرید سیمکارت شاتل موبایل اعتباری یا سیم کارت هوشمند توریست هزینه های تماس و اینترنت و پیامک خود را زمانی که در سفر هستند ، مدیریت کنند و این سیم کارت ها امکان استفاده با کیفیت و مقرون به صرفه را برای گردشگران و مسافران ایجاد می کند و به راحتی امکان ارتباط با دوستان و همکاران در ایران و سایر کشور ها را فراهم می کند . سیم کارت اعتباری هوشمند توریست شاتل ، به مدت 30 روز پس از ثبت نام قابل استفاده خواهد بود و برای خرید سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل ، باید به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور و یا غرفه های شاتل موجود در فرود گاه ها مراجعه کنند . برای خرید سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل ، ارائه پاسپورت متقاضی الزامی است .
این سیم کارت ها در قالب 4 بسته به متقاضیان ارائه می شود که در این جا به این بسته ها می پردازیم :این سیم کارت ها یک بسته پایه دارند که این بسته 1 ماهه است به همراه 1 گیگا بایت اینترنت همراه ، 2000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 2000 تومان اعتبار اولیه ، این بسته پایه متناسب با این سیم کارت ها است .
بسته شماره 1 : این بسته شامل 2.5 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 2 : این بسته شامل 4.5 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه دون شبکه و 10000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 3 : این بسته شامل 10 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 20000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 4 : این بسته شامل 20 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 25000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
و در آخر گردشگران و مسافران عزیز می توانند سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل را متناسب با نیاز و مصرف خود خرید نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند .

۱۳۹۹/۴/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت