مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های رند شاتل در بازار

خرید سیمکارت

پس از استقبال کاربران ازخرید سیم کارت هایی با شماره های رند پیشین شاتل موبایل، این اپراتور از ارائه سری جدید سیم کارت های رند خود در سه دسته‌بندی چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره خبر داد.

سیمکارت های رند چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره شاتل موبایل به ترتیب با قیمت‌های ۲۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان و ۵۵۰ هزار تومان به همراه بسته‌ آغازین یک ماهه شامل ۱ گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه و پیامک نامحدود درون‌شبکه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون‌شبکه، بدون نیاز به مزایده به فروش می‌رسند.

گفتنی است، امکان خرید سیمکارت ‌های رند شاتل موبایل با قابلیت انتخاب شماره از میان هزاران گزینه موجود، از طریق فروش سیمکارت اینترنتی در فروش سیم کارت به صورت تلفنی از طریق تماس با ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠، ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ و همچنین فروش حضوری در بیش از 1300 نماینده شاتل در سراسر کشور، وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می‌توانند به وب سایت شاتل موبایل به سایت این شرکت مراجعه نمایند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه" (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری "شاتل موبایل" شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ در سراسر کشور ارائه می‌کند.

۱۳۹۹/۴/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت