مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های رایگان همراه اول ویژه حجاج بیت الله الحرام

فروش سیمکارت

فروش سیم کارت اعتباری همراه اول (هدیه مناسبتی) با ویژگی های خاص بین زائرین خانه خدا به صورت رایگان در فرودگاه بین‌المللی اهواز آغاز شد.  با فرا رسیدن موسم حج تمتع، سیم کارت اعتباری همراه اول (هدیه مناسبتی) با ویژگی های خاص و بروشور راهنمای حج ۹۸ بین حجاج بیت الله الحرام به صورت رایگان در محل فرودگاه بین‌المللی اهواز توزیع گردید.

براساس این گزارش، سیمکارت اعتباری هدیه مناسبتی پس از احراز صلاحیت متقاضی، ثبت و پس از ورود زائرین به کشور عربستان فعال خواهد شد.

بدون هزینه روشن بودن گوشی با این نوع سیم‌کارت‌(رومینگ)، دریافت پیامک رایگان و هزینه برقراری تماس بین دو زائر برای هر یک از طرفین برابر با هزینه تماس با ایران و... از جمله ویژگی های سیم کارت اعتباری هدیه مناسبتی می باشد. زائرین می توانند برای تهیه این سیم کارت ها به باجه های مجاز خرید سیم کارت در فرودگاه بین المللی اهواز مراجعه کنند. لازم به ذکر است، به تمام زائرین خانه خدا توصیه می شود در صورت سرقت و یا مفقود شدن این سیم کارت، به بستگان خود در کشور ایران اطلاع دهند تا برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، سیم کارت را غیر فعال کنند.

۱۳۹۸/۴/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت