مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ثبت نام سیم کارت های همراه اول در سایت mci.ir آغاز شد

سیم کارت

 ثبت نام سیم کارت رایگان اپراتورها 

قاسم جلیلی نژاد امروز اول اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و هماهنگی های بعمل آمده با نمایندگان استانی اپراتورها و انجمن دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت و جلوگیری از ایجاد صف برای خرید سیم کارت در مقابل دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام در دفاتر فروش سیم کارت رایگان اپراتورها الکترونیکی شد.

وی با اشاره به بازدید از دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر و بررسی مشکلات مردم در این خصوص عنوان کرد:مشکلات موجود برای ثبت نام سیمکارت به وزارتخانه متبوع گزارش شد و در این راستا مقرر شد فرآیند ثبت نام سیم کارت به صورت الکترونیکی صورت پذیرد.

جلیلی نژاد با اشاره به ارسال پیامک از طریق تمام اپراتورها به مردم افزود:دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وجود ندارد همشهریان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی اپراتور ها نسبت به ثبت نام سیم کارت رایگان اقدام کنند و سیم کارت از طریق پست به درب منازل ارسال می شود.

وی ادامه داد: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که سیم‌کارتی به نامشان ثبت نام نشده است، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اپراتورها  با  نشانی زیر نسبت به ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان اقدام کنند.

۱۳۹۹/۳/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت