مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

عواقب دور انداختن سیم‌کارت

خرید سیمکارت

چنانچه شخصی با استفاده از سیمکارت  که به نام شما ثبت شده است، مرتکب عمل مجرمانه ای گردد، شما مسئول شناخته خواهید شد، مگر اینکه به نوعی اثبات نمایید که سیم کارت در اختیار دیگری بوده است. بسیاری از اشخاص، با توجه به قیمت سیم‌کارت های اعتباری اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری می کنند ولی بعد از مدتی به راحتی آن ها را دور انداخته و سیم کارت دیگری خریداری می نمایند.

به خاطر داشته باشید که چنانچه شخصی با استفاده از سیمکارتی که به نام شما ثبت شده است، مرتکب عمل مجرمانه ای گردد، شما مسئول شناخته خواهید شد، مگر اینکه به نوعی اثبات نمایید که سیم کارت در اختیار دیگری بوده است. به همین دلیل چون در بسیاری موارد اثبات چنین چیزی سخت و شاید ناممکن باشد، بهتر است از سیمکارت های اعتباری خود به خوبی محافظت کرده و یا اقلا در صورت عدم نیاز آن ها را معدوم نمایید تا قابل استفاده نباشد. همچنین می توانید برای اطلاع از تعداد سیمکارتهایی که به نام شماست با استفاده از پیامک و یا مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت از تعداد خطوطی که به نام شماست اطلاع پیدا کنید

۱۳۹۸/۱/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت