مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

چالش دو مجازی سامانتل

فروش سیمکارت

فروش سیم کارت های دائمی سامانتل در دفاتر خرید سیم کارت :

اپراتور سامانتل از دیگر اپراتور های فعال در کشور است که سیم کارت های دائمی و اعتباری عرضه می کند و مشترکین خود را به تبدیل "سیمکارت" های اعتباری به دائمی تشویق می کند . اپراتور "سامانتل" با همکاری بانک سامان راه اندازی شده است و حالا گروه مالی سامان بزرگ ترین چالش دو مجازی را برگزار کرده است و از مشترکین سیم‌کارت های خود خواسته است تا در این چالش مشارکت داشته باشند . این چالش از تاریخ سوم شهریور ماه 1399 آغاز شده است و اپراتور سامانتل هدف از یرگزاری این چالش را ترویج و همه  گیری ورزش همگانی اعلام کرده است و قرار است در این چالش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود .

به گزارش سامان رسانه ، نخستین چالش دو مجازی ایران به ابتکار گروه مالی سامان به‌ طور رسمی از سوم شهریور 1399 فعالیت خود را با حفظ تمام شیوه‌ نامه ‌های بهداشتی آغاز کرده است و این چالش 45 میلیون تومان جایزه نقدی نیز دارد و با #گامتان_بسامان در فضای مجازی برگزار شده است . در این چالش که در دو سطح 10 و 21 کیلو متر برگزار می‌ شود ، علاقه‌ مندان می‌ توانند پس از ثبت‌ نام در چالش از طریق سایت www.tehrunclub.com و هم چنین نصب اپلیکیشن استراوا (strava) رکورد خود را ثبت و با هشتگ #رکورد من در همان اپلیکیشن به اشتراک بگذارند . گفتنی است ، تمرینات آماده‌ سازی این چالش به‌ صورت رسمی از سوم شهریور آغاز شده است و بازه زمانی ثبت رکورد 24 تا 31 شهریور خواهد بود . هم چنین چالش در دو سطح 10 و 21 کیلو متر برگزار می ‌شود و هر فرد فقط مجاز به شرکت در یکی از سطوح ثبت رکورد است . رکورد گیری فقط در یک دور دویدن قابل ثبت و پذیرش است و مجموع رکورد ها تا رکورد هدف مورد محاسبه قرار نمی ‌گیرد . لازم به ذکر است که شرکت در این چالش برای تمامی افراد ازجمله کارکنان شبکه بانکی کشور با رعایت مقررات آزاد است و گروه مالی سامان ، 45 میلیون تومان جایزه نقدی به 56 آقا و 56 خانم که در دو بخش 10 و 21 کیلومتر بهترین رکورد را ثبت کرده باشند و یا توانسته باشند چالش را به پایان برسانند ، پرداخت خواهد کرد .

۱۳۹۹/۶/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت