مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت ایرانسل حامی پرسپولیس

فروش سیم کارت

سیم کارت های ایرانسل یکی از پرطرفدار ترین سیمکارت ها در بین متقاضیان خرید سیم کارت میباشد. بر همین اساس ایرن اپراتور برای بالا بردن فروش سیمکارت های خود وهمچنین بالبردن محبوبیت خود دربین کابران هم زمان با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران حامی تیم پرسپولیس است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این اپراتور از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی کشور که یکی از پر طرفدار ترین تیم های آسیایی است حمایت کرده است . باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی کشور است و یکی از پر طرفدارترین تیم های آسیایی است .

اپراتور ایرانسل پیش از این نیز قرار دادی با فدراسیون هندبال امضا کرده است . تیم ملی هندبال مردان ایران موفق شده است با حمایت ایرانسل به نایب قهرمانی دست پیدا کند .
اپراتور ایرانسل پیرو تفاهم نامه ای با سازمان فوتبال اسپانیا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی برگزار کرد .

حمایت ایرانسل از تیم پرسپولیس

“ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود از تیم های ورزشی کشور حمایت می کند . در حال حاضر ایرانسل اپراتور بزرگ حامی تیم پرسپولیس است و ایرانسل پیش از این نیز به مدت سه فصل حامی باشگاه پرسپولیس شد . ایرانسل در فصل ۸۶-۸۷ و از سال ۱۳۹۶ به مدت سه فصل حامی باشگاه پرسپولیس بود و این باشگاه بزرگ را همراهی کرد . اپراتور ایرانسل با امضای قراردادی به طور رسمی حامی تیم پرسپولیس در نیم فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ شد .

ایرانسل ، ۱۴ دی ماه نیز ، با امضای قرار  دادی با فدراسیون هندبال ، رسماً حامی ورزش هندبال کشور بود . تیم ملی هندبال مردان ایران ، با حمایت ایرانسل ، هفتۀ پیش موفق شد . با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا ، به مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان راه پیدا کند . اپراتور ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در ایران نیز می باشد که برای اولین بار در کشور فناوری نسل پنجم را راه اندازی کرد .

ایرانسل هم چنین پیرو تفاهم ‌نامه ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان ، کمپ ‌های استعداد یابی ایرانسل – لالیگا را طی سال‌ های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره ‌های برتر فوتبال کشور ، برگزار کرد . در حال حاضر ایرانسل حامی تیم بزرگ پرسپولیس است .

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت