مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول با چه پیش شماره هایی شروع می شوند؟

خرید سیم کارت

سیمکارت های همراه اول (MCI) در سال 1373 به طور رسمی در شهر تهران با مسئولیت امور مخابرات سیار ایران شروع به کار کرد . در همان سال 4 سیم کارت خود را به ریاست جمهوری واگذار کرد وبه صورت رسمی فروش سیم کارت های خود را آغاز کرد . ما در این مقاله تصمیم داریم به “معرفی پیش شماره های همراه اول” بپردازیم و پیش شماره سیم‌کارت اعتباری همراه اول و پیش شماره دائمی همراه اول را معرفی کنیم .

چه پیش شماره هایی برای همراه اول است؟

شابد برای شما هم سوال پیش آمده باشد که “چه پیش شماره هایی همراه اول هستند؟”و یا چه خط ها و شماره هایی همراه اول هستند؟ و یا خط های همراه اول کدامند؟

ما در پاسخ به این سوال ها باید اعلام کنیم که لیست پیش شماره های همراه اول شامل ۰۹۱۰ ، ۰۹۱۱ ، ۰۹۱۲ ، ۰۹۱۳ ، ۰۹۱۴ ، ۰۹۱۵ ، ۰۹۱۶ ، ۰۹۱۷ ، ۰۹۱۸ ، ۰۹۱۹ ، ۰۹۹۱ ، ۰۹۹۰ ، ۰۹۹۲ ، ۰۹۹۳ می باشد که فارغ از دائمی یا اعتباری بودن تماما پیش شماره خطوط همراه اول هستند .
در ادامه تمام پیش شماره های همراه اول را در این مقاله بصورت دقیق بررسی خواهیم کرد.

اولین پیش شماره همراه اول چه بود؟

پیش شماره ۰۹۱۱ جزو “اولین پیش شماره همراه اول” بوده است که بدون تفکیک استان ها بوده است . ولی بعد مدتی این شرکت اقدام به تفکیک پیش شماره خطوط خود بر اساس استان ها کرد . کد ۰۹۱۱ را به ۰۹۱۲ تغییر و آنرا مختص استان تهران قرار داد و عملا ۰۹۱۲ اولین پیش شماره موبایل تهران شناخته شد .

همراه اول سیم کارت های خود را بر اساس پیش شماره و سپس کد برای هر استان تفکیک نموده است . برای مثال پیش شماره های همراه اول تهران شامل ۰۹۱۲ ، ۰۹۱۹ و ۰۹۱۰ می باشد .

سیم کارت ۰۹۱۲ به عنوان بهترین پیش شماره همراه اول شناخته میشود و در بین افراد نیز طرفداران بیشتری دارد . در واقع اگر از شما سوال شود که کدام پیش شماره همراه اول بهتر است ؟ قطعا پیش شماره ۰۹۱۲ را انتخاب می کنید .

بررسی پیش کد های همراه اول بر اساس استان ها

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۰ : پیش شماره ۰۹۱۰ کشوری است و در تمام استان ها می توان از آن استفاده کرد. سیم کارت ۰۹۱۰ هم جزو سیم کارت های خطوط دائمی همراه اول و هم جزو پیش شماره های خطوط همراه اول اعتباری می باشد .

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۱ : پیش شماره ۰۹۱۱ همراه اول برای استان مازندران می باشد و در استان های گلستان و گیلان نیز از آن استفاده می کنند . سیم کارت ۰۹۱۱ هم جزو پیش شماره دائمی همراه اول و هم جزو پیش شماره همراه اول اعتباری محسوب میشود.

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۲ : پیش شماره ۰۹۱۲ پیش شماره همراه اول تهران می باشد و در استان های البرز ، زنجان ، قزوین ، قم و برخی از شهرستان های استان مرکزی نیز با کد های خاص استفاده میشود . سیم کارت ۰۹۱۲ پیش شماره اصلی همراه اول برای تهران است و جزو شماره های دائمی همراه اول محسوب میشود.

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۳ : سیم کارت ۰۹۱۳ برای استان های اصفهان ، کرمان ، یزد و چهارمحال و بختیاری می باشد. همراه اول هم خطوط دائمی و هم اعتباری با پیش شماره ۰۹۱۳ ارائه عرضه میکند .

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۴ : پیش شماره ۰۹۱۴ برای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل می باشد . سیم کارت ۰۹۱۴ هم بصورت دائمی و هم اعتباری عرضه شده است.

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۵ : پیش شماره ۰۹۱۵ برای استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می باشد . همراه اول سیم کارت ۰۹۱۵ را هم بصورت دائمی هم اعتباری عرضه کرده .

پیش کد های همراه اول

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۶ : پیش شماره ۰۹۱۶ برای استان های خوزستان و لرستان می باشد . سیم کارت ۰۹۱۶ پیش شماره ایست که هم بصورت دائمی و هم اعتباری ارائه شده .

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۷ : سیم کارت ۰۹۱۷ برای استان های فارس ، هرمزگان ، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر است . پیش شماره ۰۹۱۷ میتواند هم دائمی و هم اعتباری باشد .

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۸ :  پیش شماره ۰۹۱۸ برای استان های مرکزی ، همدان ، کرمانشاه و کردستان و ایلام می باشد . سیم کارت ۰۹۱۸ نیز هم دائمی و هم اعتباری می باشد .

بررسی استان های خط کد ۰۹۱۹ : خط ۰۹۱۹ برای استان های تهران ، البرز ، سمنان ، قم ، قزوین و زنجان می باشد . شرکت همراه اول سیم کارت ۰۹۱۹ را فقط بصورت اعتباری ارائه کرد .

بررسی پیش شماره های جدید همراه اول

بررسی استان های خط کد ۰۹۹۰ : پیش شماره ۰۹۹۰ یکی از پیش شماره های جدید اپراتور همراه اول است که تنها  بصورت اعتباری می باشد . سیم کارت ۰۹۹۰ در سراسر کشور عرضه شده است و به استان خاصی اختصاص ندارد .

بررسی استان های خط کد ۰۹۹۱ : پیش شماره ۰۹۹۱ یکی از پیش شماره های جدید اپراتور همراه اول است . سیم کارت ۰۹۹۱ با کد ۲ برای متقاضیان سیم کارت دائمی همراه اول و با کد های ۰ ، ۱ ، ۳ الی ۹ برای متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول عرضه شده است .

بررسی استان های خط کد ۰۹۹۲ : پیش شماره ۰۹۹۲ یکی دیگر از پیش شماره های جدید اپراتور همراه اول است . جزو پیش شماره های جدید اعتباری همراه اول می باشد . سیم کارت ۰۹۹۲ در سراسر کشور قابل عرضه است و مختص استان خاصی نمی باشد .

بررسی استان های خط کد ۰۹۹۳ : پیش شماره ۰۹۹۳ یکی از پیش شماره های جدید اپراتور همراه اول است و جزو پیش شماره های جدید اعتباری همراه اول می باشد .

بررسی پیش شماره های همراه اول بر اساس نوع

همانطور که پیشتر اشاره کردیم سیم کارت همراه اول هم بصورت دائمی و هم بصورت اعتباری در بازار عرضه میشود . در اینجا پیش شماره های همراه اول دائمی و سپس دائمی را به تفکیک لیست کرده ایم .

پیش کد سیم کارت همراه اول دائمی

۰۹۱۰ ، ۰۹۱۱ ، ۰۹۱۲ ، ۰۹۱۳ ، ۰۹۱۴ ، ۰۹۱۵ ، ۰۹۱۶ ، ۰۹۱۷ ، ۰۹۱۸ ، ۰۹۱۹ ، ۰۹۹۱ ،  ۰۹۹۲

پیش کد سیم کارت همراه اول اعتباری

۰۹۱۰ ، ۰۹۱۱ ، ۰۹۱۳ ، ۰۹۱۴ ، ۰۹۱۵ ، ۰۹۱۶ ، ۰۹۱۷ ، ۰۹۱۸ ، ۰۹۱۹ ، ۰۹۹۰ ، ۰۹۹۱ ، ۰۹۹۲ ، ۰۹۹۳

۱۴۰۰/۱۱/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت