مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های اعتباری برنزی ، نقره ای و طلایی ایرانسل

فروش سیم کارت

سیمکارت های اعتباری ایرانسل مزایای زیادی برای کاربران این اپراتور دارد. متقاضیان این سیم کارت ها می توانند با خرید سیم کارت اعتباری هزینه های خود را مدیریت کنند و در حد نیاز خود خرید کنند و کیفیت مکالمه و اینترنت خطوط اعتباری در حد خطوط دائمی ایرانسل است و سیم‌کارت اعتباری ایرانسل از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با "سیم کارت ایرانسل دائمی" ندارد . اپراتور ایرانسل دور تازه ای از سیم کارت های اعتباری را ارائه داده است و با توجه به نیاز کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل در ۳ رده عرضه شده است .

سیم کارت های اعتباری ایرانسل در سه رده برنزی ، نقره ای و طلایی عرضه شده است که این سیم کارت ها شامل شارژ اولیه ، بسته های مکالمه درون شبکه و بسته های اینترنت می باشند .

سیم کارت ایرانسل اعتباری برنزی شامل ۴۰ هزار ریال شارژ اولیه ، ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به مدت ۲۰ روز است و بسته های اینترنت سیم کارت های برنزی شامل ۱.۵ گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز ، ۴ گیگا بایت اینترنت ۷ روزه رایگان در هر ماه و تا ۶ ماه و مجموع حجم بسته ها ۵/۲۵ گیگا بایت است و قیمت طرح برنزی سیم کارت های اعتباری ایرانسل ۱۰۰ هزار ریال است .سیم کارت ایرانسل اعتباری نقره ای شامل ۴۰ هزار ریال شارژ اولیه ، ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به مدت ۲۰ روز است و بسته های اینترنت سیم کارت های نقره ای شامل ۱.۵ گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز ، ۴ گیگا بایت اینترنت ۷ روزه رایگان در هر ماه و تا ۶ ماه ، ۴ گیگا بایت اینترنت رایگان با اعتبار ۷ روزه است و مجموع حجم بسته ها ۵/۲۹ گیگا بایت است و قیمت طرح برنزی سیم کارت های اعتباری ایرانسل ۲۰۰ هزار ریال است .
سیم کارت ایرانسل اعتباری طلایی شامل ۴۰ هزار ریال شارژ اولیه ، ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به مدت ۲۰ روز است و بسته های اینترنت سیم کارت های طلایی شامل ۱.۵ گیگ بایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز ، ۴ گیگا بایت اینترنت ۷ روزه رایگان در هر ماه و تا ۶ ماه ، ۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان با اعتبار ۳۰ روزه است و مجموع حجم بسته ها ۵/۴۵ گیگا بایت است و قیمت طرح برنزی سیم کارت های اعتباری ایرانسل ۴۵۰ هزار ریال است .
کاربرانی که قصد خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل را دارند باید توجه کنند که این "سیم‌ کارت"‌ ها تنها در فروشگاه اینترنتی ایرانسل قابل خرید هستند . در هر نقطه‌ ای از ایران می ‌توانید این سیم ‌کارت‌ ها را به‌ صورت آنلاین خرید کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

 

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت