مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های اعتباری همراه اول می توانند از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول استفاده کنند

فروش سیم کارت

خرید سیمکارت های اعتباری اگر چه دارای  قیمت پایین تری است اما با مشکل اتمام شارژ سیم کارت رو به رو است. اپراتور همراه اول این مشکل را برای مشترکین سیمکارت های اعتباری خود حل کرده است. همه ی مشترکین سیم‌کارت های اعتباری به مشکل اتمام شارژ و موجودی مواجه شده اند. این کار می تواند باعث بروز مشکلات اساسی و استرس و اضطراب شود.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور در جهت رضایتمندی مشترکین و کاربران خود و همچنین با شعار هیچکس تنها نیست ، در حل این مسئله اقدام نمود.همراه اول یکی از اپراتورهای اولیه و پرطرفدار ایران  است که با ارائه  سیم کارت های مختلف با شماره رند و سیم کارت 912 هم اکنون در صدر جدول قرار دارد و سیل عظیمی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است. 

اپراتور همراه اول چندی پیش سرویس جدیدی را معرفی نمود که بواسطه آن کاربر می تواند در مواقع ضروری که با مشکل اتمام شارژ مواجه می شود می تواند از اعتبار در نظر گرفته شده  توسط این اپراتور بهره مند گردد.سرویس در نظر گرفته شده با عنوان سرویس اعتبار اضطراری شناخته می شود.شرایط استفاده از این سرویس به این شکل می باشد که مبلغ 600 تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه به مشترک اعتباری اختصاص می یابد و پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه 40 تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک کسر میگردد. شایان ذکر است که این اعتبار حداکثر تا یک ماه پس از فعالسازی سرویس قابل استفاده می باشد.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که این سرویس برای مشترکینی که حداقل 90 روز از فعالسازی خط آنها گذشته باشد و همچنین اعتبار فعلی آن­ها کمتر از 20 تومان باشد اختصاص می یابد.

در واقع مشترکین می توانند با شماره گیری  #17*1* سرویس اعتباری اضطراری را فعال کرده و از آن استفاده نمایند.

درپایان لازم به ذکر است که در صورتی که شارژ سیم کارت اعتباری شما به اتمام رسیده است، این امکان فراهم می باشد که از سرویس پتر اضطراری استفاده نمائید.روش عملکرد این سرویس به این شکل می باشد که شما از همراه اول می خواهید تا سیم کارت شما را به مدت 24 ساعت شارژ نماید.همچنین قادر خواهید بود با مشترکین دیگر اپراتورها تماس گرفته و از آنها درخواست نمائید تا برای شما شارژ ارسال نمایند.

۱۳۹۹/۹/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت