مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت صفر از کارکرده را چگونه تشخیص دهیم

فروش سیمکارت

سیم‌کارت ها کم کم جزو ابزار های اصلی زندگی ما انسان ها شده اند. سیم کارت ها را می توان به دو دسته صفر و کارکرده تقسیم کرد و در همین راستا افراد  زیادی متقاضی خرید سیمکارت همراه اول دائمی می باشند . افراد زیادی هستند که با مراجعه به مراکز مجاز فروش سیم کارت  برای خرید سیم کارت اقدام می کنند و خواهان سیمکارت صفر می باشند  و شاید برای این افراد تشخیص سیم کارت صفر و کارکرده کار دشواری می باشد و از ظاهر آن نمی توان صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت را تشخیص داد .

"سیم کارت" ها به صورت کلی به دو دسته صفر و یا کارکرده تقسیم می شوند ، بعضی از سیم کارت ها مانند سیم کارت همراه اول دائمی کد 1 تا 7 به علت عدم واگذاری و اتمام سر شماره ها در سال های گذشته دیگر دارای خطوط صفر نمی باشند و کد های مذکور در بازار خرید و فروش سیم کارت از نوع سیم کارت کارکرده هستند . البته گاهی ممکن است خطوط کد 5 ، 6 و 7 در بازار به صورت صفر نیز پیدا شود . منظور از سیم کارت صفر این است که هیچ گونه تماسی از سیم کارت برقرار نشده باشد ، البته یکی از راه های اصلی تشخیص سیم کارت صفر تماس با آن شماره می باشد ، در صورتی که تماس برقرار شد و با پیغام ( مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد ) مواجه شدید یعنی خط هنوز فعال نشده است و صفر است . البته باید در نظر داشته باشید که برخی از خطوط با اینکه به نام می باشند اما از زمان به نام شدن استفاده نشده و فاقد قبضی هستند که دارای هزینه ارسال پیامک یا برقراری تماس باشد در زمان تماس با این خطوط با پیغام "دستگاه مورد نظر خاموش می باشد" مواجه خواهید شد . این خطوط در بازار با عنوان خطوط صفر با نام خرید و فروش می شوند.  همچنین در زمان خرید سیم کارت می توانید وضعیت کارکرد شماره مورد نظر خود را از نمایندگی مربوطه استعلام نمایید  . به تازگی همراه اول اقدام به تولید مجدد سیم کارت های سلب امتیاز شده کرده و به صورت کارت فعال سازی می باشد به طوری که اگر با این شماره ها هم تماس بگیرید پیغام در شبکه موجود نمی باشد را می شنوید  ، بنابراین باید به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کنید و استعلام شماره مورد نظرتون را بگیرید .
یکی از راه های دیگر نیز برای تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده تماس با اپراتور همراه اول به شماره 9990 می باشد .
به جرات می توان گفت سیم کارت هایی که چندین سال خاموش بوده اند ، سیم کارت صفر محسوب نمی شوند و می توان ان ها در دسته سیم کارت های در حد صفر جای داد . 

۱۳۹۹/۹/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت