مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت +49 گیگ اینترنت

فروش سیم کارت

سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل شامل طرح هفت این اپراتور می شوند. این اپراتور  همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین "سیمکارتهای خود ارائه کند . اپراتور رایتل در سال مالی گذشته موفق به رسیدن به سود خالص شد و توانست سال مالی خوبی را برای خود به ثبت برساند . رایتل برای مشترکین سیم‌کارت  های خود طرح هفت را در نظر گرفته است و کلیه مشترکین "سیم کارت رایتل" چه سیم کارت رایتل دائمی و چه سیم کارت رایتل اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند و نیز افرادی که سیمکارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت از این اپراتور، از این طرح بهره مند شوند .

در طرح هفت رایتل افراد با خرید سیم کارت رایتل اعتباری 7 ماه 7 گیگا بایت اینترنت به مبلغ 7 هزار تومان می توانند خرید کنند . در طرح هفت رایتل مشترکین از 49 گیگا بایت اینترنت هدیه بهره مند می شوند یعنی هر ماه 7 گیگا بایت تا 7 ماه دارند و در این طرح مکالمه رایتی یعنی تماس رایتل با رایتل رایگان می باشد . افراد برای "خرید سیم کارت رایتل" برای شرکت در طرح هفت می توانند از طریق فروشگاه های رایتل و یا مراجعه به نمایندگان فروش و خدمات سیم کارت رایتل خود را دریافت کنند . دقت داشته باشد که هر فرد فقط و تنها یک بار می تواند در طرح هفت رایتل ثبت نام کند و بسته آغازین این طرح ، 7 گیگا بایت در 7 روز اول هر ماه به مدت 7 ماه می باشد .

اپراتور رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود بسته های اینترنت متنوعی ارائه داده است رایتل هم چنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌ های نا محدود ویژه ساعت‌ های افت مصرف و ساعت ‌های خاص فراهم آورده است . اپراتور رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه داده است که از طریق آن به آسانی به خدمات این اپراتور دسترسی پیدا می کنند و با دانلود و نصب اپلیکیشن رایتل من از 1 گیگا بایت اینترنت هدیه و بسته‌های اختصاصی رایتل من بهره مند خواهند شد .

۱۴۰۰/۳/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت