مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های سامانتل و اپلیکیشن سامانتل من

خریدسیم کارت

سیمکارت های سامانل یکی از سیم کارت های فعال در بازار فروش سیم کارت در ایران می باشد. تقریبا همه ی اپراتور ها اپلیکیشنی طراحی و ارائه کردند برای مشترکین  سیم‌کارت های خود، که آسان تر بتوانند به خدمات آن ها دسترسی پیدا کنند . دیگر اپراتور های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و ... نیز اپلیکیشنی طراحی کردند که مشترکین خود با نصب و ورود به این اپلیکیشن ها به راحتی بتوانند از خدمات این اپراتور ها استفاده کنند . یکی دیگر از این اپراتور ها که اقدام به این کار کرده است اپراتور سامانتل است ، که اپلیکیشن سامانتل من را طراحی کرده است و این اپلیکیشن را به مشترکین خود ارائه داده است .

تمام مشترکینی که سیمکارت سامانتل دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و محدودیتی ندارد هم مشترکینی که سیمکارت  دائمی دارند و هم مشترکینی که "سیم کارت" اعتباری سامانتل دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند . به گزارش روابط عمومی سامانتل ، اپلیکیشن اختصاصی اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ، با هدف ایجاد سهولت در مدیریت سیم کارت های سامانتل طراحی و در فاز اول در اختیار خانواده سامان قرار می گیرد و در فاز دوم نیز از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و وب سایت این شرکت در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت . در واقع مشترکین سامانتل و یا کاربرانی که "سیم کارت سامانتل" ( دائمی و اعتباری ) دارند ، می توانند از طریق این اپلیکیشن از وضعیت حساب کاربری خود به صورت دائم و لحظه ای اطلاع پیدا کنند و خدمات غیر حضوری مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت و عملیات اجرایی آن را شخصا انجام دهند . نصب اپلیکیشن مای سامانتل نیازی به هیچ گونه مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی ندارد و با محیط کاربری بسیار آسان ، مشترکین را قادر می سازد از امکانات آن برخوردار شوند . مشترکین سامانتل با استفاده از این اپلیکیشن می توانند ، از میزان اعتبار ریالی سیم کارت اطلاع پیدا کنند . امکان افزایش اعتبار ریالی ، آگاهی از مانده حجم اینترنت ، آگاهی از جزئیات بسته های فعال و مشاهده ریز مکالمات از دیگر ویژگی هایی است که این اپلیکیشن دارد . در قسمت خرید اپلیکیشن سامانتل من مشترکین می توانند ، شارژ با مبالغ مورد نیاز خرید کنند ، پرداخت قبض و بسته های اینترنتی متنوع را مشاهده و خرید کنند . در قسمت پروفایل اپلیکیشن سامانتل من مشترکین می توانند ، شماره های مشترک تا سقف ده شماره مشاهده کنند .

۱۴۰۰/۲/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت