مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های ایرانسل دارای کارت ویزیت می شوند

فروش سیم کارت

با خرید سیم کارت های حرفه ای ایرانسل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوید. اپراتور "ایرانسل" برای مشترکین سیمکارت های خود و یا افرادی که دوست داشته باشند جزو مشترکین این اپراتور باشند ، پیشنهاد طلایی را در نظر گرفته  است . این اپراتور همیشه در جهت رضایت مشترکین سیم کارت های خود اقدامات زیادی انجام داده است ،این اپراتور با عنوان پیشنهاد طلایی ایرانسل برای حرفه ای ها از این طرح خود رونمایی کرده است و باعث ترغیب شدن افراد به خرید سیمکارت های حرفه ای ایرانسل شده است .  در این پیشنهاد ویژه اپراتور ایرانسلاز ارائه سیم‌کارت" حرفه ای ایرانسل با قیمت ویژه خبر داده است که مشترکین و یا متقاضیان خرید این سیم کارت ها می توانند با قیمتی فوق العاده این سیم کارت ایرانسل را تهیه کنند

این طرح به این ترتیب می باشد که  مخاطبان شما هنگام دریافت تماس از سوی شما ، متن انتخابی‌ تان را به‌ صورت یک پیام فلش روی گوشی‌ شان می ‌بینند .  مشترکین ایرانسلی که می خواهند این از این سرویس استفاده کنند باید در ابتدا این بسته را فعال کند ، برای فعال سازی کارت ویزیت ایرانسل می توانید از سه روش اقدام به این کار کنید :
1 - پیامک کردن عدد 1 به 9595 : در این روش فقط هزینه عضویت در سرویس ( 600 تومان ) از حساب شما کسر خواهد شد و به صورت پیش‌ فرض متن شب و روز شما بخیر به عنوان کارت ویزیت شما نمایش داده می‌ شود . به عبارت دیگر ، در این روش فقط سرویس کارت ویزیت را فعال کرده‌ اید و می‌ توانید تا 30 بار محتوای کارت ویزیت خود را به صورت رایگان تغییر دهید . برای تغییر متن کارت ویزیت کافی است متن مورد نظر خود را بعد از علامت # به شماره 9595 ارسال کنید .
2 - از طریق شماره گیری کد دستوری # 9595 * : می توانید از طریق "سیم کارت ایرانسلخود کد دستوری # 9595 * را شماره گیری کنید و سرویس کارت ویزیت و بسته مورد نظر خود را به طور همزمان فعال کنید . هزینه عضویت این سرویس 600 تومان است و هزینه بسته دل خواه 100 تومان است . در صورت تمایل به تغییر متن کارت ویزیت خود ، با شماره‌ گیری کد دستوری # 9595 * یا پیامک شماره دستور مربوطه به 9595 این تغییر امکان‌ پذیر خواهد بود . البته برای تغییر متن فقط هزینه بسته (100   تومان ) از شما کسر خواهد شد .

3 – پیامک کردن کد دستوری به 9595 : از طریق این روش هم می توانید این سرویس را فعال کنید و هم بسته مورد نظر خود را فعال کنید . می توانید با ارسال کد های دستوری مربوط به این سرویس بسته مورد نظر خود را فعال  کنید . در صورتی که پیش از این با ارسال عدد 1 به 9595 عضو سرویس کارت ویزیت شده باشید ، از این پس با ارسال کد دستوری هر بسته هزینه بسته مورد نظر نیز به صورت ماهانه از حساب شما کسر خواهد شد که هزینه بسته 100 تومان است . در صورتی که قبلا عضو سرویس کارت ویزیت نشده‌ اید ، با ارسال کد دستوری می‌ توانید هم زمان عضو سرویس شوید و بسته مورد نظر نیز برای شما فعال خواهد شد .

 

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت