مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت خود راروشن کنید و جایزه بگیرید

فروش سیم کارت                                      

سیم کارت های خاموش خود را روشن کنید و از همراه اول هدیه بگیرید ، همراه اول  اعلام کرد که تمام مشترکان این اپراتور در صورت روشنکردن سیمکارت های خاموش و  فعال سازی "سیم‌کارت" می توانند از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند . طبق قوانینی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وضع کرده بعد از خریدسیم کارت به مدت سه سال سیم کارت  خاموش و غیر فعال باشد سلب امتیاز خواهد شد و مجدد در چرخه فروش قرار می گیرد ، که این موضوع مشکلات زیادی را برای مشترکین اپراتور ها و خود اپراتور ها به وجود آورده است .

این اپراتور به  مشترکین خود هشدار داده که برای جلوگیری از سلب سیم کارت هایشان اقدام به فعال سازی سیم کارت خود کنند و همیشه طرح های ویژه ای را برای مشترکین خود ارائه داده است. همراه اول جدیدا طرحی با نام روشن کنید ، جایزه بگیرید برای مشترکین خود در نظر گرفته است تا مشترکینی که "سیم کارت همراه اول اعتباری" غیر فعال دارند برای فعال سازی "سیم کارت" خود ترغیب شوند . همراه اول بزرگ ترین اپراتور فعال در کشور است و به بر اساس طرح جدید خود قرار است که به فعال کنند گان سیم کارت های اعتباری خاموش جایزه بدهد . این طرح همراه اول برای مشترکین سیم کارت های همراه اول اعتباری می بتشد البته سیم کارت های اعتباری که بیش از 3 ماه بدون استفاده و به اصطلاح خاموش می باشد . طبق ابلاغیه همراه اول ، مشترکین اپراتور همراه اول با روشن کردن سیم کارت غیر فعال خود که بیشتر از سه ماه خاموش بوده است ، جایزه ویژه ­ای دریافت می ‌کنند و هنوز جزییات دقیقی در مورد این جایزه ویژه ارائه نشده است اما انتظار می­ رود جوایز ترکیبی از بسته های مکالمه ، اینترنت و شارژ اعتباری باشند . شایان ذکر است سیم کارت ‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد ، درصورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن ، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت .  مشترکین همراه اول پس از روشن کردم سیم کارت همراه اول اعتباری غیر فعال خود با شماره گیری کد دستوری # 332 * 10 * می توانند جایزه خود را دریافت کنند .

۱۳۹۹/۱۰/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت