مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت 912

 سیم‌کارت 

برای خرید سیم کارت 0912 همراه اول، به نکات زیادی باید توجه داشته باشید یکی ازاین نکات این است که سیمکارت های 912 همراه اول با نام تهران مشهور شده است، اما تنها مختص به این تهران نمی باشد. یکی از دیگر از فاکتورهایی که در خرید و فروش سیم کارت 0912 باید به آن توجه کنید، نوع شماره است. از یک دیدگاه، سیم کارت ها به دو صورت معمولی و رند خرید و فروش می شوند. که در این میان شماره های رند، قیمت بیشتری دارند.

اپراتور همراه اول برای ارائه خدمات مخابراتی خود کشور را به 8 منطقه مختلف تقسیم بندی کرده است. هر کدام از این مناطق، شهر و استان هایی را شامل شده و برای هر کدام یک کد تعریف خواهد شد.

در هر منطقه یک استان به عنوان استان مرکزی معرفی شده و استان های دیگر تابع آن هستند. برای مثال استان و شهرهای تهران، البرز، کرج، قم، قزوین و سمنان در یک منطقه قرار دارند و کد 0912 مربوط به آنها است. تهران به عنوان استان مرکزی معرفی شده است و سایر استان های دیگر در این گروه، تابع آن هستند.

بنابراین هنگام خرید سیم کارت 0912 همراه به این نکته توجه داشته باشید. بدون شک سوال بعدی در ذهن شما این است که چگونه اقدام به خرید سیم کارت 0912 دائمی همراه اول، مربوط به تهران نمایید؟ برای پاسخ این سوال باید به کد مخابراتی آن رجوع کنید. این سیم کارت ها در مخابرات پرونده داشته و بر اساس موقعیت جغرافیایی برای آنها کد تعریف می شود. این کد برای تهران 001 تعریف شده است.

سیم کارت های 912 به راحتی در ذهن می مانند. به همین دلیل گزینه ایی مناسب برای افرادی است که دارای مشاغل و کسب و کارهای بزرگ می باشند. آنها به مسیر ارتباطی ارزان و موثری برای ارتباط با مخاطب خود نیاز دارند، که پیش شماره رند 0912 به خوبی نیاز آنها را برآورده خواهد کرد.

در بین مردم  افرادی هستند که داشتن شماره رند برای آنها مهم است. شاید آنها فعالیت خاصی نداشته باشند، اما خرید سیم کارت 0912 رند، جز علایق آنها است. همچنین بسیاری از این طریق تجارت می کنند.

تهیه این سیم کارت ها می تواند به صورت کارکرده و یا صفر انجام شود. اگر به دنبال خرید ارزان این سیم کارت هستید، بهتر است به سراغ انواع کارکرده آن بروید. برای این منظور باید به نکات حقوقی آن دقت داشته باشید تا در آینده با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشوید. خرید و فروش سیم کارت های کرده را می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهید.

چنانچه قصد دارید به طور مجازی اقدام به کار نمایید، حتما از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.همچنین هنگام خرید سیم کارت 0912 کارکرده، بسیار مهم است که سند به نام خریدار تغییر یابد.

برخی افراد نسبت به خرید سیم کارت 0912 کارکرده تمایلی نداشته و به دنبال خرید ارزان سیم کارت صفر 0912 هستند. برای این منظور باید کمی توقع خود را پایین بیاورید. برای مثال به سراغ کدهای گران نروید. برای پیش شماره 0912 از صفر تا 9 کدهایی تعریف شده است. برای مثال وقتی گفته می شود سیم کارت 0912 کد 1 است . یعنی بلافاصله پس از پیش شماره عدد 1 آورده می شود.

می توان گفت کدهای 1 تا 3 ، قیمت بیشتری نسبت به سایر کدهای 0912 دارند. کد 9 به عنوان یکی از ارزان‎ترین شماره ها محسوب می شود. علت این امر به نوع خدمات باز نمی گردد، بلکه تنها به قدمت و کاربرد آنها بستگی دارد. اگر به دنبال سیم کارت رند 0912 با قیمتی مناسب هستید، می توانید به سراغ کد صفر بروید. شاید آنها بتوانند آبی بر عطش داشتن شماره رند باشند.

۱۳۹۹/۸/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت