مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مراکز معتبرخرید سیم کارت

خرید وسیم کارت

و فروش سیم کارت از تمامی اپراتورهای سیم کارت های تلفن همراه، که نمایندگی معتبر فروش سیمکارت را دارند  مجاز می باشد که هر کدام شرایط خاصی برای ثبت سیمکارت بنام فرد متقاضی دارد. از آنجائی که امروزه تخلف و کلاهبرداری از طریق سیم‌کارت  به وفور رخ می‌دهد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید سیم کارت از طریق نمایندگی‌های معتبر و با در نظر داشتن جوانب احتیاط اقدام نمائید تا دچارمشکل نشوید. البته باید در ادامه یادآور شویم که شما می‌توانید برای خرید سیم کارت‌های رند، ایرانسل، همراه اول و اگراپراتورهای دیگر از طریق مراجع معتبر و یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که در این بصورت تخصصی و ویژه فعالیت دارند اقدام نمائید. این امر موجب راحتی و افزایش سرعت در انتقال سند سیم کارت مدنظر شما خواهد شد. توصیه می‌کنم اگر تاکنون از خرید و فروش‌های اینترنتی استفاده نکرده‌اید سری به این سایت‌ها بزنید و از بی‌واسطه بودن خرید و فروشتان و در نتیجه قیمت‌های بهتر آن لذت ببرید. چرا که در این سایت‌ها بستری مناسب برای انتخاب سیم کارت مورد پسند شما فراهم شده و شما می‌توانید از بین چندین هزار سیم کارت به کمک فیلترهای قرار گرفته برای جستجو بهترین سیم کارت را متناسب به بودجه خود تهیه کنید.

قطع سیم کارت های بدون هویت

در ادامه مباحث ذکر شده  اپراتورهای اول و دوم یعنی همراه اول و ایرانسل از مدتی پیش و طی طرحی اقدام به قطع سیم کارت‌هایی که مالک آنها مشخص نیستند نمود و در این میان رقم بسیار زیادی از سیم کارت ها مسدود شدند. در طی اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در جهت اقدام جدی در اینباره و مسدود شدن  سیم کارت‌های بدون هویت همراه اول و ایرانسل تذکرات جدی داده، اما باید خاطرنشان کنیم با وجود پیگیری‌های عمیق هم‌اکنون نیز در پایگاه‌های اطلاعاتی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل سیم کارت‌هایی به صورت فعال وجود دارند که دارای مشخصات ناقص و یا با مالکیت غیر هستند که باید اینگونه سیم کارت ها ساماندهی شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب سیم کارت و محل خرید آن دقت بیشتری نمائید.

پیگیری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در خصوص سیم کارت‌های بی‌هویت

در طی درخواست‌هایی که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در خصوص سیم کارت‌های بی‌هویت بیان نموده‌اند در حال حاضر تعداد کثیری از این مشترکین اقدام به این کار کرده و سعی در پیگیری اقدامات ضروری برای سیم کارت های خود شده‌اند. طبق بیانات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و از آنجائی که این شرکت‌ها موظف به پیگیری این نوع سیم کارت‌های ناقص و بی‌هویت هستند، امر ساماندهی در اینباره باید با شدت بیشتر انجام پذیرد. تا هیچ موردی در اینباره قابل مشاهده نشود و این میزان به صفر درصد برسد.

۱۳۹۹/۳/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت