مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های ارزشمند همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول جزء محبوب ترین سیم کارت ها در بین متقاضیان خرید سیم کارت بوده است. این اپراتور به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور کشور برای جلب رضایت کاربران تلفن همراه، همواره در تلاش بوده تا خدمات متنوع و جذابی را ارائه کند. بر اساس اخبار رسیده این اپراتور یک فرصت استثنایی با عنوان طرح خرید سیم کارت همراه اول 0912 دائمی برای متقاضیان شماره های این اپراتور در نظر گرفته است.

همراه اول به متقاضیان خرید سیم کارت همراه اول اعلام کرده است از طریق وب سایت رسمی این اپراتور می توانند سیم کارت 912 خود را انتخاب کنند و سیم کارت به صورت رایگان در سراسر کشور برای آنها ارسال خواهد شد.

بر اساس این طرح، متقاضیان سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند در صورت تمایل سیم کارت صفر به نام های سیم کارت های دائمی فیروزه ای و زمردی همراه اول را تهیه نمایند، البته ناگفته نماند که هر کدام از آنها از لحاظ قیمت و بسته های هدیه کاملا متفاوت می باشند.

 سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول

سیم کارت های دائمی فیروزه ای درجه یک، این سیم کارت با قیمت 14 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و شامل 180 گیگا بایت اینترنت 6 ماهه می باشد یعنی هر ماه 30 گیگا بایت می باشد ،  بسته 6 ماهه مکالمه درون شبکه هر ماه 1800 دقیقه می باشد و یک بسته پیامک 3000 عددی نیز عرضه می شود.

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه دو، این سیم کارت با قیمت 8 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و شامل بسته های هدیه، 90 گیگا بایت اینترنت 3ماهه می باشد و هر ماه 30 گیگا بایت می باشد، بسته 3 ماهه مکالمه درون شبکه هر ماه 1800 دقیقه می باشد و یک بسته پیامک 3000 عددی عرضه می شود.

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه سه، این سیم کارت با قیمت 6 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و شامل بسته های هدیه،60 گیگا بایت اینترنت  2 ماهه می باشد و هر ماه 30 گیگا بایت می باشد، بسته 2 ماهه مکالمه درون شبکه هر ماه 1800 دقیقه می باشد و یک بسته پیامک 3000 عددی نیز عرضه می شود.

سیم کارت های دائمی زمردی همراه اول

سیم کارت دائمی زمردی، شامل 30 گیگا بایت اینترنت یک ماهه و 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهانه به مدت 6 ماه می باشد و قیمت آن یک میلیون ریال می باشد.

 متقاضیانی که قصد خرید این سیم کارت ها را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به آن اقدام کنند و سیم کارت مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

 

۱۴۰۲/۳/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت