مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

کد تخفیف سیم کارت همراه اول

خرید فوری سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول  اولین سیم کارت موجود در کشور می باشد که نزدیک به 30 سال انواع خدمات مکالمه، اینترنت و ... را در اختیار مشترکان سیمکارت های خود قرار داده است. خرید سیم کارت همراه اول 912 و خرید سیم کارت همراه اول اعتباری در بین کاربران تلفن همراه از اولویت خاصی برخوردار است. شرکت همراه اول، یکی از اپراتورهای پیشرفته در زمینه خدمات ارتباطی است. این اپراتور را که با نام اختصاصی IR_MCI هم می شناسند. فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است که از همان زمان تا الان با پیشرفت تکنولوژی بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به عنوان نمونه خدمات پیشرفته اینترنت نسل ۴.۵، وای فای، اپلیکیشن مخصوص کاربران، مکالمه های گروهی وغیره اشاره کرد. کدهای تخفیف سیم کارت همراه اول!

این اپراتور با توجه به مناسبت های گوناگون به کاربران خود هدیه می دهد. با قرار دادن کد تخفیف ها در اختیار مشترکین تلاش می کند تا سهم کوچکی در شادی آن ها داشته باشد. اگر از مشترکان این اپراتور باشید با استفاده از سایت و یا برنامه همراه من می توانید از کد تخفیف سیم کارت همراه اول برخوردار شوید.

در ادامه به بررسی بیشتر سیم کارت همراه اول و کد تخفیف های آن می پردازیم. پس اگر می خواهید از این کد تخفیف ها جا نمانید در ادامه همراه ما باشید‌.

سیم کارت های همراه اول به سه دسته تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

  • سیم کارت همراه اول دائمی: شامل فیروزه ای، زمردی، عادی است.
  • سیم کارت همراه اول اعتباری: شامل فیروزه ای، زمردی، عادی است.
  • خط ویژه: مخصوص تاریخ تولد و جوانان است.

محصولات دیگر همراه اول شامل انواع مودم بوده که شامل مودم و دانگل مودم سیم کارت خور همراه اول است. ضمن اینکه بسته های همراه اول هم شامل بسته اینترنت و رومینگ، بسته مکالمه و پیامک است.

انواع کد تخفیف همراه اول

خیلی از افراد بر این باورند که هیچ روشی برا خرید ارزان تر بسته و محصولات از همراه اول وجود ندارد. به نظر شما این درست است؟ اگر جواب شما مثبت است باید گفت که سخت در اشتباه هستید. چرا که شما می توانید با استفاده از کد تخفیف سیم کارت همراه اول، خدمات و محصولات را با هزینه به صرفه تری خریداری کنید. بنابراین ما در این صفحه به معرفی این کدهای تخفیف خواهیم پرداخت.

کد اینترنت رایگان همراه اول واقعی

اگر شما هم جزو مشترکین همراه اول هستید حتما می دانید که این اپراتور به مناسبت جشن ها و یا رویدادهای مهم اینترنت رایگان هدیه می دهد. بنابراین با استفاده از کد اینترنت رایگان همراه اول امکان استفاده از آن را خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که اگر این کدها را در سایت های دیگر دیدید اول از معتبر بودن آن اطمینان کسب کنید. سپس اقدام به دریافت آن کنید، چون صحت این کدها از اهمیت بالایی برخوردار است. چون متاسفانه برخی از این کدها واقعی نیستند و فقط وقت شما را تلف می کنند.

 

۱۴۰۲/۴/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت