مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

در این روزهای کرونایی از خانه با خرید سیم کارت رند سرمایه‌ی خود را افزایش دهید

خرید سیم کارت های رند یک سرمایه گذاری و پس انداز برای روزهای آینده می باشد. در این روزهایی که به دلیل کرونا بسیاری از سرمایه گذاری‌ها مانند خرید و فروش ملک، اتومبیل، طلا، دلار و ... متوقف شده است بهترین فرصت است تا افراد با استفاده از خدمات فروش سیم کارت  همراه اول به صورت آنلاین خرید کنند و پس از چند روز به صورت رایگان و از طریق پست سیمکارت خود را دریافت کنند. با خرید سیمکارت و فروش سیمکارت به صورت آنلاین هم از شر هزینه‌های رفت و آمد خلاص می‌شویم و هم زنجیره‌ی شیوع کرونا را با فاصله گذاری اجتماعی قطع می‌کنیم. در سایت ما سیم کارت‌های همراه اول به صورت روزانه و از طریق حراجی به فروش می‌رسد

ولی آیا خرید سیم‌کارت رند جایگزین مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار طلا یا دلار هست یا خیر؟ آیا می‌توان سیم کارت رند را در بازار ایران هم رده با ماشین و موتورسیکلت از حیث ارزش سرمایه گذاری یا قدرت نقد شوندگی به شمار آورد؟ در ادامه به توضیحاتی در مورد تحلیل بازار می‌پردازیم که می تواند کمکی به شما در شناخت بهتر برخی کالاهای سرمایه‌ای کند.

در زمان‌های پر تلاطم بازارهای با ریسک تورمی بالا مانند بازار این روزهای ایران بهترین کار تبدیل وجه نقد به کالاهای سرمایه ای است. کالاهایی مانند طلا، ارزهای خارجی، اتومبیل و موتور سیکلت و ... است. بسیاری از بازاری ها هم با سرمایه گذاری در اجناس و مواد اولیه ی پرفروش خود سعی در فرار از عوارض تورم‌های ابتدای هر سال هستند. یکی دیگر از کالاهای سرمایه ای در بازار ایران خرید سیم کارت همراه اول مخصوصا سیم کارت دائمی رند است. طبق روال ۱۰ سال گذشته قیمت سیم کارت های رند همزمان با افزایش دلار و کاهش ارزش پول داخلی با افزایش قیمت نسبی روبرو بوده است. البته همانند بسیاری از کالاهای سرمایه ای مانند خودرو، موتورسیکلت و مسکن کمی با تاخیر وارد کانال افزایشی می شود. برخی این ویژگی را منفی قلمداد می‌کنند حال آنکه مورد مذکور این فرصت را به سرمایه گذاران می‌دهد که با فراغ بال بیشتر به تصمیم‌گیری در مورد خرید این موارد بپردازند. سرمایه گذاران هوشمند همزمان با افزایش قیمت دلار و طلا به سرعت رو به سرمایه‌گذاری بر روی کالاهایی با سرعت کم افزایش قیمت می‌آورند و از فرصت تعلل بازار در افزایش قیمت آنها حداکثر بهره را برده و بسته به بودجه‌ی خود سیم کارت، موتور سیکلت یا اتومبیل خریداری می کنند. یکی از مزایایی که خرید سیم کارت رند  به نسبت موتور سیکلت و اتومبیل دارد این است که امکان خرید متعدد سیم کارت های ارزان قیمت تر وجود دارد که قابلیت نقد شوندگی مناسبی دارند که به راحتی و به موقع لزوم تبدیل سرمایه، هر میزان از آنها را می‌توان فروخت ولی فردی که بر روی اتومبیل سرمایه گذاری کرده در صورتیکه به نیمی از پول سرمایه‌ی خود نیاز داشته باشد نمی‌تواند نیمی از یک اتومبیل را به فروش برساند.

اما چه سیم کارت هایی ارزش بالاتری برای سرمایه گذاری دارند. مسلما سیم کارت‌ رند همراه اول ارزش سرمایه گذاری بالاتری دارد. از میان سیم کارت‌های همراه اول، خطوط با پیش شماره‌ی ۰۹۱۲ که متعلق به استان‌های تهران، قزوین، زنجان، مرکزی، سمنان، البرز و قم است در بازار از استقبال بالاتری برخوردار بوده و با قیمت‌های بالاتری معامله می‌شود. بعد از سیم کارت‌های ۰۹۱۲ سایر پیش شماره‌های همراه اول از سایر استان ها در حد هم هستند و بسته به میزان رند بودنشان با قیمت‌های متفاوتی معامله می‌شوند.

۱۳۹۹/۳/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت