مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بازیابی اطلاعات سیم‌کارت واگذار شده

سیمکارت

گاهی برای رسیدگی به فعالیت‌های روزمره به خرید سیم کارت های متفاوت و در واقع به چند سیم کارت نیاز داریم.  سیمکارت‌هایی که برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید در زمان خرید از دفاتر فروش سیم کارت با کدملی خریدار در سامانه همتا ثبت شود. همچنین آن دسته از کسانی که سیم کارت‌هایشان منقضی شده یا مالکیتش به فرد دیگری واگذار شده است هم می‌توانند با رجوع به سایت همتا اطلاعات سیم‌کارت خود را بازیابی و منتقل کنند. 

در صورتی که قبلاً در سایت همتا ثبت نکرده باشید (کارتابل کد ملی تشکیل نداده باشید) و سیم‌کارت شما منقضی شده باشد یا مالکیت آن را به شخص دیگری واگذار کرده باشید، اطلاعات دستگاه‌های شما از کارتابل سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده در همتا حذف می‌شود، ولی شما می‌توانید این اطلاعات را برای سیم‌کارت‌های دیگر خود بازیابی کنید.

برای اینکار لازم است شناسه (IMEI) دستگاه یا دستگاه‌های خود و شماره سیم‌کارت منقضی یا واگذار شده را داشته باشید، تا با کد ملی خود اطلاعات دو یا چند سیم‌کارت دیگر خود را بازیابی کنید. البته در صورتی که شما قبلاً در سایت همتا ثبت نام کرده باشید و کارتابل کد ملی تشکیل داده باشید، در صورتی که بیش از ۲ سیم‌کارت در کارتابل شما باشد، با منقضی شدن یکی از سیم‌کارت‌ها و یا واگذار کردن مالکیت یکی از سیم‌کارت‌ها، اطلاعات دستگاه در کارتابل کد ملی باقی می‌ماند.

۱۳۹۹/۳/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت