مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

از این پس تراکنش‌های موبایلی فقط توسط سیم‌کارت و کارت بانکی هم‌نام انجام می‌شود

با توجه به بخشنامه‌ای که بانک مرکزی به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ابلاغ کرده است، از این پس تنها تراکنش‌های موبایلی که در آنها سیم کارت و کارت بانکی هم نام باشند اجرا می ‌شوند.

در واقع از این پس اگر شما بخواهید از طریق موبایل خود به صورت اینترنتی و از طریق درگاه‌ها یا اپلیکیشن‌ها پولی را انتقال دهید یا خرید کنید، تنها در صورتی موفق به این کار خواهید شد که سیمکارت در زمان خرید سیم کارت و کارت بانکی هر دو به نام شما ثبت شده باشند.

با توجه به صحبت‌های منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت، شرکت آسان پرداخت یا آپ جز اولین شرکت‌هایی است که این ابلاغیه را دریافت کرده است و در حال حاضر در دو بخش شارژ کیف پول و تله‌پرداز  این قانون را عملیاتی کرده است.

در کل هدف اصلی بانک مرکزی از اصلاح سیاست انتقال پول از طریق روش‌های الکترونیکی را می‌توان کاهش روند نواسانات و التهابات بازار در همه زمینه‌ها با حذف تراکنش‌های مجهول‌الوضعیت با مبالغ بالاست.

البته ممکن است این قانون جدید جلوی برخی سواستفاده‌ها را بگیرد، اما مطمئنا تا زمان اجرای کامل آن بسیاری از افراد دچار مشکل خواهند شد، زیرا بسیاری اوقات در یک خانواده تمام سیمکارت ها به نام یکی از اعضای خانواده باشد، علاوه بر این برخی افراد با کارت بانکی شخص دیگری خربد اینترنتی انجام می‌دهند.

به همین دلیل است که منصوری به کاربران توصیه کرده که اگر سیمکارت شان به نام خودشان نیست حتماً و در اسرع وقت، عملیات انتقال و به نام کردن آن را انجام دهند تا در صورت نیاز و در مواقع بحرانی، بخشنامه جدید مانع انجام تراکنش‌های بانکی آنها نشود.

 

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت