مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

با تلویزیون همراه رایتل بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2019 را از دست ندهید

مشترکین رایتل می‌توانند با استفاده از تلویزیون همراه رایتل برنامه‌های مورد علاقه خود را در هر جایی که هستند ببینند. تنها کافی است اینترنت سیم کارت خود را روشن کنید تا با دیدن برنامه‌های مورد نظر خود از آن لذت ببرید، علاوه بر این تلویزیون همراه رایتل به نحوی طراحی شده است که با سرعت اینترنت برای کاربران خانگی هم استفاده از این امکان میسر باشد. 

از سایر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان مشاهده برنامه‌ها در هنگام حرکت اشاره کرد که کاربر بتواند فارغ از محدودیت زمانی و مکانی به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازد. در واقع با استفاده از  تلویزیون همراه رایتل شما دیگر هیچ برنامه‌ای را از دست نخواهید داد.

 مشترکین رایتل به دو روش، اپلیکیشن رایتل در تلفن همراه و وب‌سایت رایتل  می‌توانند برنامه تلویزیون همراه رنبتل را دانلود کنند.

استفاده از تلویزیون همراه رایتل از طریق وب سایت رایتل 3 شرط مجزا دارد که به شرح زیر است:

  1. اینترنت سیمکارت رایتل شما فعال باشد
  2. جهت استفاده از این سرویس، به نشانی rightel.ir/tv مراجعه کنید.
  3. خرید سیم کارت های رایتل را انجام داده باشید

نحوه دانلود برنامه تلویزیوتی رایتل

1- نسخه اندروید:  اپلیکیشن "Ri-TV" قادر است بر روی دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید حداقل 4/0/02 نصب شود.
2- نسخه iOS: اپلیکیشن "Ri-TV" قابلیت نصب بر روی گوشی‌های آیفون را با سیستم عامل حداقل iOS 9.0.0 دارد.

 

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت