مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همراه اول در بسته بندی استاندارد خود طرح تقسیط ۳۶ ماهه سیم‌کارت های دائمی را قرار داد

فروش سیم کارت

همراه اول پس از اجرای طرح فروش قسطی ۶ ماهه سیمکارت، جهت تسهیل خرید سیمکارت‌ های دایمی، طرح جدیدی را پیشنهاد می کند. جهت ثبت نام در این طرح مشترکینی که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول ( خرید فوری سیم کارت همراه اولنداشته اند می توانند پس از مراجعه به دفاتر یا فروشگاههای همراه اول  نسبت به خرید سیم کارت به مبلغ ۲۰ هزار تومان اقدام نمایند.

“همراه اول” اولین اپراتوری بود که در ایران شروع به فعالیت کرده است . همراه اول بزرگ ترین اپراتور در کشور است که تا حد بسیار بالایی اعتماد مردم را به خود جلب کند . این اپراتور در بین مردم ایران از اعتبار بالایی برخوردار است . معمولا در بین مردم جامعه تمایل به خرید سیم کارت همراه اول دائمی بیشتر از سایر “سیم کارت” ها می باشد . علی الخصوص سیم کارت همراه اول دائمی ( سیم کارت 912 ) در بین سایر سیم کارت طرفداران بیشتری دارد . با گذشت زمان سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ ارزشمند تر می شود . ۲۶ امین سالگرد همراه اول مرداد ماه است . 

سپس با پرداخت مبلغ ۲۰،۸۰۰ تومان سیم کارت را فعال نموده و باقیمانده وجه سیم کارت (قیمت کل سیم کارت ۱۶۶،۸۰۰ تومان می باشد) به صورت اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ هر قسط ۳،۵۰۰ تومان پرداخت نمایند. این سیم کارت‌ ها بر اساس رنج تعریف شده استان ها در بسته بندی استاندارد همراه اول با قابلیت انتخاب شماره و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط (چک یا سفته) قابل دسترس می باشد.

همراه اول وسیع‌ ترین شبکه باند پهن سیار

هم اکنون همراه اول با داشتن بیش از 45 هزار و 600 سایت و 35.6 میلیون مشترک 3G و 4G، وسیع‌ ترین شبکه باند پهن سیار را در اختیار دارد . اپراتور اول در چند سال گذشته ، در ارزیابی هاى رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) . همواره عنوان برترین جایگاه اپراتور های تلفن همراه کشور را برای خود حفظ کرده است . ارزش شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان تنها اپراتور بورسی ایران ، طی شش ماه گذشته و در 26 امین سالگرد همراه اول بیش از چهار برابر و به ارزش بازار حدود 140هزار میلیارد تومانی رسیده است .
هم چنین لازم به ذکر است، همراه اول در فروردین ماه سال جاری توانست به رکورد بیش از ۱۱ پتا بایت ترافیک دیتای روزانه دست یابد . رشدی دو و نیم برابری را نسبت به میانگین روزانه ترافیک دیتا در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می‌ دهد .

 

۱۳۹۷/۳/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت