مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

قبل از فروش سیم کارت چکار کنیم ؟

خرید فوری سیم کارت همراه اول

نکاتی که قبل از فروش سیم کارت باید بدانید. سیم کارت ها این روزها جزء جدایی ناپذیر زندگی بشر شده است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید سیم کارت تصمیم به تعویض شماره یا خط خود کنید. توجه به این نکته بسیار مهم است که قبل از فروش سیم کارت 912  نکاتی را باید رعایت کنید تا بعد از واگذاری سیمکارت دچار دردسرهای بعد از فروش نشوید. شاید با خودتان فکر کنید که هنگام فروش سیم کارت فقط لازم است قبض سیم کارت را صفر کنید، کارت ملی همراه داشته باشید و به همراه خریدار به یکی از مراکز همراه اول مراجعه، و با دریافت مبلغ سیم کارت خط را به نام خریدار بزنید.

اما نکته های بسیار مهمی وجود دارد که قبل از فروش سیم کارت باید انجام دهید. قبل از فروش سیم کارت حتما به موارد زیر دقت کنید!

تغییر شماره در سیستم بانکی

لازم است که قبل از انتقال سیم کارت به نام خریدار به بانک خود مراجعه و نسبت به تغییر شماره خط متصل با حساب بانکی تان اقدام کنید تا اطلاعات حساب بانکی شما مانند واریز و برداشت و مبلغ مانده حساب شما برای خریدار سیم کارت امکان پذیر نباشد.

تغییر شماره  در شبکه های اجتماعی

تصور کنید سیم کارت تان را فروختید و برای بازیابی کلمه عبور اینستاگرام، Gmail ، و یا هر سامانه ای که از قبل به سیم کارت شما متصل بوده نیاز به دریافت SMS داشته باشید. در صورتی که به هردلیلی خریدار سیم کارت با شما همکاری نکند ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاید. پس بهتر است قبل از اقدام به فروش سیم کارت خود شماره موبایل ثبت شده در سامانه مورد نظر را تغییر دهید.

تغییر شماره در سامانه همتا برای رجیستری گوشی

در صورتی که قبل از فروش سیم کارت خود رجیستری گوشی موبایلتان را به شماره دیکر انتقال ندهید ممکن است برای شما عواقبی در بر داشته باشد. پس به این موضوع دقت داشته باشید که هنگام فروش سیم کارت هیچ گوشی یا دیوایس دیگری بر روی شماره سیم کارت رجیستر نباشد.

انتقال سامانه های خدماتی به شماره دیگر

عدم انتقال شماره از سامانه هایی مانند سهام عدالت، ثنا، خدمات شهرداری و یا هر اکانت مرتبط با شماره برای شما عواقبی در بر خواهد داشت و ممکن است شما را در دسر بیندازد.

 

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت