مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

حذف پیامک تبلیغاتی و کاهش هزینه سیم کارت های همراه اول

سیم کارت

 دغدغه ی مالکین سیم کارت همراه اول همراه اول برای حذف و لغو پیامک‌های تبلیغاتی .بسیاری از کاربران تلفن همراه بعد از خرید سیم کارت مورد نظر خود از اپراتورهای مختلف، اقدام به قطع پیامک های تبلیغاتی می کنند. این امر در مورد سیمکارت های همراه اول نیز صادق است. با توجه به افزایش فروش سیم کارت های همراه اول، اگر شما نیز دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول هستید باید با نحوه کاهش هزینه ها آشنا شوید. یکی از راه‌های افزایش هزینه قبض موبایل، پیامک‌های تبلیغاتی است.

گاهی اوقات مشترکین همراه اول متوجه می­شوند که پیامک‌های تبلیغاتی زیادی به صورت مکرر برای آنها ارسال می­شود. اما این پیامک های تبلیغاتی باعث اِعمال هزینه‌هایی روی قبض موبایل سیم‌کارت‌های همراه اول می­شود.به منظور عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی باید راه های زیر را دنبال کنید. از راه‌های لغو پیامک تبلیغاتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

 1-یکی از کارهایی که می­توانید برای حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول انجام دهید، ارسال عدد یک به پیش شماره ۸۹۹۹ می­باشد. پس از ارسال ۱ به ۸۹۹۹، پیامک‌های تبلیغاتی سیم کارت همراه اول‌تان حذف خواهد شد. حذف پیامک‌های تبلیغاتی سیم کارت همراه اول از این طریق باعث صرفه جویی در هزینه می­شود.

2-از کارهای دیگری که می­توانید برای غیرفعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی انجام دهید، شماره‌گیری کد دستوری است.کد دستوری *8988# برای حذف پیامک های تبلیغاتی به کار می‌رود. با شماره‌گیری این کد دستوری، هزینه‌های قبوض سیم کارت‌های همراه اول نیز کاهش پیدا می­کند.

3-از کارهای دیگری که مشترکین همراه اول می­توانند برای کاهش هزینه قبوض همراه اول انجام دهند، تماس با ۹۹۹۰ است. شما می­توانید از طریق تماس با این تلفن گویا، پیامک‌های تبلیغاتی خط همراه اول‌تان را لغو کنید.

با این کار از دیدن پیامک های تبلیغاتی آزار دهنده خلاص می شوید و در ضمن در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

 

۱۴۰۱/۱۰/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت