مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت‌ های ایرانسل همراه با جام جهانی

خرید فوری سیم کارت

سیم کارت‌ های ایرانسل به قطر سفر کردند. اپراتور بزرگ ایرانسل دومین اپراتور مطرح در بازار فروش سیم کارت می باشد. این اپراتور مانند اپراتور همراه اول با جام جهانی همراه شده است . مشترکانی که قصد سفر به کشور قطر را دارند می توانند با خرید سیم کارت های ایرانسل از مزیت ها و طرح های این اپراتور بهرمند گردند.این اپراتورضمن اعلام هزینه‌های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک در کشور قطر، از سه بسته ترکیبی ویژه رونمایی کرد تا علاقه‌مندان و طرفداران تیم ملی ایران در جام جهانی، بتوانند در این رویداد، نهایت لذت و ارتباط را داشته باشند.

به گفته ایرانسل، خدمات رومینگ این اپراتور از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۲۸ آذرماه در سراسر کشور قطر و تحت پوشش  اپراتورهای ودافون (Vodafone) و اوردو (Ooredoo)، برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل فعال خواهد بود.

هزینه رومینگ هر دقیقا تماس صوتی با کشور قطر یا برعکس تماس صوتی از قطر با ایران روی هر دو اپراتور، ۹۰۰۰ تومان است. هزینه ارسال هر پیامک نیز ۲۰۰۰ تومان و هزینه هر مگابایت اینترنت نیز ۲۰۰۰ تومان می‌شود.

هزینه رومینگ ایرانسل در قطر

 

 
 

ایرانسل برای کاهش هزینه‌های مشترکین خود در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ و مدیریت بهتر اینترنت و مکالمه و پیامک، سه بسته ترکیبی ویژه ارائه کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

بسته ویژه جام جهانی ایرانسل

بسته نخست، شامل ۲ گیگابایت اینترنت، ۲۰ دقیقا تماس صوتی با ایران یا هر کشور دیگری و ۲۰ پیامک به قیمت ۳۹۰ هزار تومان است.

بسته دوم، ۵ گیگابایت اینترنت، ۵۰ دقیقه مکالمه رومینگ و ۵۰ پیامک به قیمت ۹۹۰ هزار تومان است.

بسته سوم شامل ۹۰ مکالمه و ۹۰ پیامک به قیمت ۴۹۰ هزار تومان است. در بسته سوم، از حجم اینترنت رومینگ خبری نیست.

فعال‌سازی بسته‌های فوق، با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

ایرانسل می‌گوید مسافرین کشور قطر، حتما باید در ایرانی، یکی از بسته‌های رومینگ را فعال کرده و بعد سفر خود را آغاز کنند وگرنه امکان فعال‌سازی این بسته‌ها در کشور قطر میسر نیست.

همچنین ایرانسل تاکید کرده لازم است که مشترکان این اپراتور، قبل از خروج از کشور، «امکان استفاده از خدمات رومینگ» را روی حساب خود فعال کنند. فعال‌سازی «امکان استفاده از خدمات رومینگ»، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است.

 

بر اساس توضیحات ایرانسل، روشن کردن گوشی تلفن‌همراه هیچ هزینه‌ای ندارد. دریافت پیامک نیز در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن تماس منظور نخواهد شد.

۱۴۰۱/۸/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت