مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های جعلی در شبکه های اجتماعی

سیم کارت رند

سیم کارت های جعلی در کیمن خریداران سیم کارت . فروش سیم کارت این روزها در شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است. با توجه به اینکه این شبکه ها بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهند، این کانال‌ها می توند بستر رایگان و آسانی را در اختیار کلاهبرداران قرار دهد. ترفند آن‌ها به این گونه است که سیمکارت خود را با دروغ‌های گزاف تبلیغ می‌کنند و برای خرید سیم کارت و ارسال آن از شما درخواست پرداخت هزینه دارند. 

پس از پرداخت مبلغ پیشنهادی، افراد کلاهبردار دیگر پاسخگو نیستند. از دیگر تبلیغات آن‌ها فروش شماره‌های رند با قیمت‌های بالا است که بهتر است به آن‌ها اعتماد نکرده و برای خرید سیم کارت همراه اول رند،خرید سیم کارت همراه اول دائمی رند( خط رند همراه اول ) و یا دیگر اپراتورها به منابع معتبر مراجعه کنید.

همچنین گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که فروشنده سیم کارت با در دست داشتن مدارک و هویت افراد، از آن‌ها برای ثبت نام تعدادی سیم کارت دیگر سوءاستفاده می‌کند و این سیم کارت‌ها را به افراد دیگری می‌فروشد. در این راستا توصیه می‌کنیم با ورود به وب سایت اپراتور خود، از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام شما اطلاع کسب کنید تا از هرگونه سوء استفاده و مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود. برای خرید سیم کارت همراه اول اعتباری رند نیز باید همین ملاحظات را در نظر داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

متقاضیان توجه داشته باشید که برای تهیه سیم کارت حتما به مراکز رسمی فروش سیم کارت و یا دفاتر خدمات ارتباطی و دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید تا از این کلاهبرداری های کاسته و جلوگیری شود. دفتر مشترکین جم یکی از دفاتر سمی خدمات ارتباطی معتبر در تهران می باشد که به صورت حضوری و آنلاین می توانید خط مورد نظر خود را سفارش دهید و با خیال راحت آن را تحویل بگیرید.

۱۴۰۱/۸/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت