مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های همراه اول و چگونگی سند زدن آن

خرید سیم کارت همراه اول در بین متقاضیان سیم کارت از محبوبیت خاصی برخوردار است. اما آیا از نحوه سند زدن سیم کارت همراه اول اطلاع دارید؟ در ادامه این مقاله ۲ روش انتقال سند سیم کارت های همراه اول را در زمان فروش سیم کارت،  برای شما توضیح خواهیم داد:

در زمان  خرید سیم کارت کارهای زیر را انجام می دهند:

 

1-  تنظیم سند برای سیم کارت های کارکرده

جهت تنظیم سند سیم کارت های کارکرده باید فروشنده به همراه سیم کارت و کارت شناسایی (کارت ملی هوشمند ، شناسنامه جدید پاسپورتی و یا رسید کارت ملی هوشمند با کارت ملی قدیمی یا شناسنامه قدیمی ) به نمایندگی های مجاز همراه اول مراجعه و فرم درخواست انتقال به نام خریدار را تکمیل نماید،دفتر نمایندگی همراه اول با اخذ مدارک شناسایی و رویت فروشنده اقدام به انتقال سند سیم کارت می نماید ، لازم به توضیح است مدت زمان این فرایند حدود ۱۵ دقیقه می باشد.

نکاتی در مورد تنظیم سند برای سیم کارت های کارکرده :

  • قبل از اقدام به تنظیم سند سیم کارت کارکرده نسبت به صفر کردن بدهی بروز سیم کارت اقدام کنید.
  • بر اساس قوانین همراه اول سیم کارت های ۰۹۱۲ بیست روز قبل تنظیم سند نباید تعویض سیم کارت یا تغییر نام نداشته باشد.
روش دوم : تنظیم سند برای سیم کارت های صفر با کارت فعال سازی

جهت تنظیم سند سفید (فعال سازی سیم کارت) خریدار به همراه کارت فعال سازی و کارت شناسایی(کارت ملی هوشمند یا رسید کارت ملی هوشمند و یا شناسنامه جدید پاسپورتی) به نمایندگی مجاز همراه اول مراجعه و فرم درخواست فعال سازی سیم کارت را تکمیل می نماید ، مدت زمان این عملیات کمتر از ۵ دقیقه می باشد.

نکاتی در مورد تنظیم سند برای سیم کارت های کارت فعالسازی :
  • قبل از تنظیم سند سیم کارت های با کارت فعالسازی از تعداد سیم کارت های بنام خود مطلع شوید هر شخص در نهایت ۱۰ سیم کارت خواهد داشت
نکات مهم پایانی در مورد تنظیم سند سیم کارت کارکرده و صفر با کارت فعالسازی

پس از انتقال سند سیم کارت های کارکرده از نام فروشنده به خریدار رسید سند توسط فروشنده و خریدار تکمیل و یک برگه رسید سند سیم کارت به خریدار تحویل می گردد. ( رسید سند از نظر قانونی الزامی به دریافت ندارد )

پس از تنظیم سند سیم کارت صفر با کارت فعال سازی یگ برگه رسید فعال سازی سیم کارت به خریدار تحویل می گردد. (رسید فعالسازی از نظر قانونی الزامی به دریافت ندارد)

سند سیم کارت همراه اول همان کارت شناسایی شماست. ( سیم کارت ها دیگر سند کاغذی ندارند ). در صورتی که قصد انتقال سند سیم کارت کارکرده همراه اول را دارید وجود سیم کارت الزامی می باشد.

۱۴۰۱/۸/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت