مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های خارجی در داخل کشور بر چه اساسی است؟

خرید سیم کارت های خارجی با توجه به سفرهای برون مرزی افزایش پیدا کرده است. بر طبق گزارشات به دست آمده فروش سیم کارت های تلفن همراه خارجی در داخل کشور در چهارچوب خاصی صورت می گیرد. بر همین اساس متقاضیان این سیم کارت ها  باید برای صدور مجوز، موافقت ارائه کننده اصلی یا نمایندگی اعطا شده از سوی ارائه کننده اصلی سیمکارت  را به تایید رگولاتوری کشور مربوطه برساند.

 همچنین باید در نهایت تاییدیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور را مبنی بر اصالت تاییدیه رگولاتوری و ارائه کننده اصلی اخذ کرده و به همراه ترجمه رسمی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کند.

در همه کشورها این مسئله وجود دارد که اگر سیم‌کارتی قرار است به فروش برسد باید ضوابط حاکمیتی داشته باشد، این موضوع به عنوان چارچوبی صادر شده تا فروش سیم‌کارت‌های خارجی ساماندهی شود.

 فروش سیم‌کارت‌های خارجی بیشتر برعهده شرکت‌های خصوصی گذاشته شده است. شرکت‌های خارجی برای فروش سیم‌کارت نماینده‌هایی را انتخاب می‌کنند؛ اما شرکتی که قصد داشته باشد درداخل ایران فعالیت داشته باشد باید با نامه رسمی نمایندگی حضور پیدا کند و مجوزهایی را از سازمان تنظیم مقررات دریافت نماید  و سپس شروع به کار کند.

۱۴۰۱/۶/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت