مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های لاکچری با قیمت های افسانه ای

 خرید سیم کارت های رند این روزها به بازار رقابتی در بین سیم کارت بازها تبدیل شده است. اما در این میان عده ای تهیه این سیم کارت ها را برای سرمایه گذاری انجام می دهند. موضوع بسیار مهمی که در این میان وجود دارد قیمت های افسانه ای این سیم کارت ها می باشد. مراکز فروش سیم کارت، قیمت سیمکارت کد یک را بین ۴۰ تا ۴۶ میلیون تومان ارزش گذاری کرده اند و اگر عددهای بعدی با هم هماهنگ باشند ارزش خط تا ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان بالا می‌رود.

 تنها پنج، شش شماره وضعیت خاص دارند و ممکن است قیمتشان به ۳۰ تا ۴۰ میلیارد برسد. خریداران این سیم کارت ها ، بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی و هلدینگ‌های بین‌المللی هستند. آن طرف قضیه هم داستانی شنیدی دارد.

به عنوان نمونه خرید خط ۰۹۱۲ با چهار رقم اول ۱۱۱۱ و سه رقم پایانی ۳۳۰ نیازمند دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه رایج مملکت است. اگر قیمت این سیم کارت ها را با دلار تخمین بزنیم  قیمت این سیمکارت به حدود ۷۸ هزار دلار می‌رسد که برای خرید یک دستگاه مرسدس بنز کلاس S کفایت می‌کند. چند خط ۰۹۱۲ دیگر با ارزش یک تا ۲.۵ میلیارد تومان آگهی شده‌اند و صاحبانشان برای آن‌ها در به‌در دنبال مشتری می‌گردند. وسط آگهی‌ها چندتایی سیمکارت رند ایرانسل هم به چشم می‌خورد. مثل سیمکارتی دائمی با پیش‌شماره ۰۹۳۶ که به‌صورت رند تکرارشونده به عددهای ۳۶، ۱۸، ۱۸ و بالاخره ۹ ختم می‌شود و قیمت فروش آن را یک میلیارد تومان تعیین کرده‌اند.

این موضوع برای خرید سیمکارت رند ایرانسل نیز صادق است و سیم کارتی با پیش‌شماره دائمی ۰۹۳۵ و سه رقم اول ۹۴۴ و چهار رقم پایانی ۴۴۴۴ به ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. بعضی‌ها پس از شنیدن این عددها سرشان را به نشانه تاسف تکان می‌دهند و می‌گویند کسی حاضر نیست بابت یک سیمکارت موبایل این اندازه پول خرج کند. اما خبر ندارند در بازار سیمکارت‌های رند عددهای افسانه‌ای زیادی وجود دارد.

 

 

۱۴۰۱/۶/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت