مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های اضافی خود را سلب امتیاز کنید

خرید سیم کارت توسط کاربران اپراتور های مختلف به 10 سیم کارت از تمام اپراتورها رسیده است. در گذشته کاربران می توانستند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به مراکز فروش سیم کارت از هر اپراتور 10 سیم کارت تهیه کنند که این تعداد به 10 سیمکارت در تمام اپراتور ها تقلیل یافت.

کاربران باید برای تهیه سیم کارت جدید سیم کارت های قبلی خود را سلب امتیاز کنند تا سیم کارت جدید به نام زده شود. اپراتور همراه اول یک روش جدید سلب امتیاز آنلاین و اختیاری را در اپلیکیشن همراه من قرار داده و کاربران می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین سیم کارت های بلااستفاده را سلب امتیاز کنند.

برای این  کار وارد برنامه همراه من شوید.

  • در نوار پایینی صفحه اصلی، گزینه‌ی خدمات را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید، در بخش خدمات سیمکارت، بر روی آیکون مدیریت سیمکارت ضربه بزنید.
  • در این بخش لیستی از شماره های سیمکارت هایی که بنام شما هستند (دائمی یا اعتباری) با دو گزینه‌ی اقدام به قطع و سلب یا عدم سلب نمایش می‌شوند.
  • گزینه‌ی سلب امتیاز را برای شماره مورد نظر انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌ی سلب امتیاز، اپراتور همراه اول با نمایش پیغامی به شما هشدار می‌دهد که در صورت سلبِ امتیاز، شما دیگر مالک سیم کارت نیستید و امکان رفع سلب امتیاز سیم کارت همراه اول، اعتبار پولی و بسته‌های تشویقی برایتان وجود نخواهد داشت. بنابراین پیش از انجام این کار تمامی جوانب را در نظر بگیرید. و در آخر گزینه‌ی “با آگاهی از قوانین تجاری اقدام به سلب مالکیت می‌کنم ” را تیک زده و سپس گزینه‌ی اقدام به سلبِ امتیاز را لمس کنید.

۱۴۰۱/۶/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت