مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های به نامتان را با کد ملی پیگیری کنید

خرید سیم کارت های متعدد توسط کاربران و فروش سیم کارت بدون هویت در گذشته باعث شده که تعدادی از کاربران از سیم کارت های به نام خود اطلاع نداشته باشند. استعلام سیمکارت های به نام به روش های متفاوتی انجام می شود که یکی از این راه ها استعلام سیم کارت با استفاده از کد ملی است با استفاده از این روش  قادر خواهید بود تنها با استفاده از کد ملی خود از سیم کارت هایی که به نامتان ثبت شده اند استعلام دریافت کنید.

استعلام سیم کارت با کد ملی در سایت www.cra.ir امکان پذیر خواهد بود که در بخش های قبلی مقاله آموزش آن به طور کامل قرار داده شد. بعد از ورود به سایت اصلی تنظیم مقررات رادیویی به این آدرس و مراجعه به بخش حقوق کاربران می توانید با استفاده کد ملیتان از سیم کارت های خود استعلام بگیرید.

علاوه بر این سایت، سامانه های پیامکی نیز وجود دارند که با دریافت کد ملی اطلاعات مربوط به سیم کارت های ثبت شده به نام شما در اختیارتان قرار خواهند داد . برای استعلام سیم کارت  کافی است پیامی حاوی کد ملی را به شماره های 3000150 یا 3000504901 ارسال نمایید. بعد از اینکه پیامک کد ملی را به این شماره ها ارسال کردید، با گذشت زمان کوتایی یک اس ام اس با اطلاعات اپراتوری و تعداد سیم کارت هایی که به نام کد ملی ارسال شده ثبت شده اند برای شما فرستاده می شود.

۱۴۰۱/۶/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت