مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های عراقی یا ایرانی در اربعین

خرید سیم کارت های ایرانی یا عراقی؟ با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی کاربران اپراتورهای مختلف برای تهیه سیم کارت های به صرفه تر برای سفر اربعین به مراکز فروش سیم کارت مراجعه می کنند. با توجه به هزینه های رومینگ می توان گفت هزینه خرید سیمکارت های عراقی مقرون به صرفه تر و کاربردی تر می باشد. علاوه بر این به دلیل حجم عظیم زوار اربعین، معمولا سرویس رومینگ در روزهای راهپیمایی اربعین دچار مشکل می شود و برای زوار بهتر است با خرید سیمکارت عراقی و استفاده از شبکه های ارتباطی کشور عراق، از بهترین راه برای برقراری ارتباط با ایران استفاده نمایند.

البته خرید سیم کارت عراقی قطعا هزینه های ارتباطی کمتری را نیز برای مسافران به دنبال خواهد داشت. زیرا اپراتورهای عراقی در این ایام سیم کارت های خود را با تخفیفات ویژه برای ارتباطات درون شبکه ای ارائه می کنند و استفاده از این نوع خدمات برای زائران ایرانی که معمولا به صورت گروهی یا کاروانی سفر می کنند، بسیار با صرفه و اقتصادی می باشد و به آنها کمک می کند تا با خرید چند سیم کارت از یک اپراتور، از ارتباط مستمر و ازران قیمت درون کاروانی در طول سفر بهره مند گردند. 

بنابراین در اینجا تصمیم داریم تا با نگاهی اختصاصی به سیم کارت های عراقی، اطلاعات مورد نیاز مسافران برای خرید سیم کارت را در اختیار انها قرار دهیم.

سیم کارت های عراقی معمولا توسط سه شرکت Asiacell ، Zain و Korek ارائه می شوند که هر کدام از قیمت و میزان شارژ اولیه متفاوتی برخوردارند.

 

کدهای دستوری پرکاربرد سیم کارت های عراقی

در اینجا برای آگاهی علاقمندان برخی از پرکاربردترین کدهای دستوری سیم کارت های عراقی را بیان می کنیم:

با توجه به این که در سال های گذشته به دلیل پاندمی کرونا، راهپیمایی اربعین برگزار نمی شد، هزینه های اعلام شده در جدول زیر بر اساس تعرفه سال 98 بوده و قطعا این هزینه ها در سال جاری تغییرات محسوسی خواهد داشت.

 

کدهای دستوری انواع سیم کارت های عراقی

نام سیم کارت طریقه شارژ کردن باقیمانده شارژ لیست بسته های اینترنتی هزینه تماس با ایران ( بر حسب دقیقه) هزینه پیام کوتاه مرکز تماس
آسیا سل # کدشارژ * 133 * # 133 * # 299 * 280 دینار 150 دینار 333
زین # کدشارژ * 101 * # 100 * # 321 * 270 دینار 150 دینار 107
کورک تلکام # کدشارژ * 221 * # 211 * # 250 * 260 دینار 150 دینار 411

 

معمولا سیم کارت ها عراقی با اعتبار 30 روزه و قیمتی مناسب عرضه می گردند؛ ولی مهمترین نکته در خرید این سیم کار ها، مراجعه به مراکز معتبر می باشد تا بتوانید سیم کارتی با تاریخ مصرف بالاتر و قیمتی اقتصادی تر تهیه کنید. در سال های گذشته، به دلیل تقاضای بالا برای خرید سیم کارت در عراق، تهیه آن بسیار سخت بود و معمولا زائران برای خرید آنها دچار سردرگمی می شدند، به همین خاطر با تمهیدات انجام شده از سوی وزارات ارتباطات، در مرز های ورودی به عراق مانند مرز مهران امکان خرید این نوع سیم کارت وجود داشت. البته برای سال جاری باید منتظر ماند تا در روزهای نزدیک اربعین علاوه بر اعلام تعرفه ها، نحوه ارائه آنها نیز مشخص شود. در هر صورت برای خرید سیم کارت عراقی، مسافران باید پاسپورت خود را به همراه داشته باشند.

۱۴۰۱/۶/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت