مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فعال شدن ۸۸ درصد سیم‌کارت‌های دایمی کشور

 اکثر سیم کارت های دائمی کشور فعال شدند. این سیمکارت ها که به تعداد ۲۷ میلیون از ۳۱ میلیون سیم‌کارت دایمی واگذار شده، فعال و ۲۱ میلیون آن برای استفاده و خرید سیم کارت ها توسط متقاضیان، در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران است. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت بازار ارتباطی در اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل و رایتل را تا پایان فصل بهار ۱۴۰۱ اعلام کرده است. طبق این آمار، فروش سیم کارت اپراتورها بیش از ۳۱ میلیون سیم‌کارت دایمی بوده است که از این تعداد 68،۸۸ درصدشان فعال است.

همراه اول با «فعال کردن» بیش از ۲۱ میلیون سیم‌کارت از ۲۲ میلیون سیم‌کارت دایمی واگذار شده و تنها با غیرفعال بودن 8.3 درصد از آنها، پرچمدار میزان فعالسازی خطوط در بین اپراتورهاست. ایرانسل در مقام دوم اپراتورها، بیش از ۸ میلیون خط دایمی را واگذار کرده که بالای ۵ میلیون از آنها فعال و ۳۰.۵ درصد از آنها غیرفعال است. رایتل نیز در انتهای جدول، بیش از ۶۰۰ هزار سیم‌کارت دایمی را به فروش رسانده و ۴۶۱ هزار خط را فعال کرده است‌. عملکرد اپراتورها در واگذاری خطوط دایمی خود به ترتیب در همراه اول ۹۶.۲ درصد، ایرانسل ۶۹.۵ درصد و در آخر رایتل ۶۶.۹ درصد بوده است که نسبت به فعالسازی سیم‌کارت‌های اعتباری در همراه اول، ایرانسل و رایتل هر کدام با ۶۴.۴ درصد، ۶۴.۷ درصد و ۶۱.۷ درصد، قابل قبول‌تر بوده است.

هرچند که هزینه خرید سیم‌کارت‌های دایمی اپراتورهای تلفن همراه کشور بیشتر از خطوط اعتباری است اما با کمی دقت به اعداد و ارقام اعلام شده متوجه محبوبیت بیشتر خطوط دایمی نزد مردم و جامعه می‌شویم. بخشی از این اختلاف در میزان محبوبیت بین خطوط دایمی و اعتباری، به گران‌تر بودن تعرفه ارتباطی سیم‌کارت‌های اعتباری، شهرت دایمی‌ها، ماهیت پس‌پرداخت و پیش‌پرداخت بودن و میزان تضمین پرداخت برای سیم‌کارت‌های دایمی تا سقفی مشخص مربوط می‌شود که مشترکان ترجیح می‌دهند به‌جای خرید سیم‌کارتی اعتباری با قیمتی کمتر، سیم‌کارت دایمی با سرویس‌های جذاب تهیه کنند. هر سه اپراتور تلفن همراه کشور، در باب فروش خطوط دایمی خود مزایایی مانند اینترنت رایگان، بسته‌های خوشامد، مکالمات و پیامک‌های رایگان، ارسال رایگان سیم‌کارت را ارایه کرده‌اند که می‌تواند انگیزه افراد را برای خرید خط دایمی و فعال کردن و استفاده از آن بیشتر کند.

۱۴۰۱/۵/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت