مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های ارزشمند همراه‌اول

سیم کارت 

فروش سیم کارت های دائمی همراه اول با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان در زمستان 1400آغاز شد.در طرح فروش ویژه سیمکارت دائمی با خرید سیم کارت دائمی می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد ۳۰ گیگابایت اینترنت 1 ماهه،۶ ماه مکالمه درون شبکه نیم بها و ماهانه ۱۰۰ پیامک هدیه به مدت ۶ ماه استفاده نمایید.

متقاضیان این اپراتور برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول در بازه زمانی طرح می توانید به فروشگاه آنلاین همراه اول (https://shop.mci.ir/sim-cards/permanent/emerald) (ارسال رایگان) و تمامی مراکز فروش (https://mci.ir/mci-offices) و خدمات همراه اول مراجعه کنند.

 اپراتور بزرگ همراه اول یکی از برترین و بهترین اپراتورهای سیم کارت تلفن همراه در کشور می باشد که در طول دوره فعالیت خود به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است. فروش سیم کارت به صورت اقساطی یکی از بهترین اقداماتی است که این اپراتور در راستای اهداف بلند مدت خود انجام داده است. در واقع با توجه به تمایل افراد به خرید سیم کارت  رند این اپراتور نیز یکی از موفقیت های پرشور این اپراتور تلقی می شود.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت