مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های ایرانسل در طرح ویژه دانا پلاس

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های ایرانسل از دیرباز مورد توجه بسیاری از متقاضیان سیم کارت بوده است.این اپراتور را می توان  اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ( سیم‌کارت ) در ایران دانست . دانا پلاس ایرانسل یکی از پلتفرم هایی است که برای آموزش آنلاین عرضه کرده است . مشترکینی که سیمکارت ایرانسل دارند می توانند از این پلتفرم آموزشی استفاده کنند . با شیوع ویروس سویه جدید امیکرون در کشور دوباره تمام مدارس غیر حضوری شدند . با غیر حضوری شدن مجدد تمام مدارس از پلتفرم دانا پلاس استفاده می کنند .

طرح ویژه

دانا پلاس “ایرانسل” از پلتفرم های آموزش آنلاین در ایران است . از طرح های متنوع این پلتفرم می توان 150 نفره C با قیمت 550 هزار تومان ، طرح 300 نفره  F با قیمت یک میلیون و پنجاه هزار تومان ، طرح 20 نفره A با قیمت 140 هزار تومان و طرح 70 نفره  B با قیمت 315 هزار تومان اشاره کرد .

ویژگی دانا پلاس

دانا پلاس پلتفرم آموش آنلاین است و توسط ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال برای کمک به تحقق عدالت آموزشی ارائه شده است . دانا پلاس ایرانسل مهر ماه ۱۳۹۹ با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات افتتاح شد .
هدف آن ایجاد تسهیل در استفاده از سامانه های مدیریت آموزشی آنلاین می باشد . این امکان را فراهم کرده است تا مراکز آموزشی بتوانند سامانه آموزشی خود را بر بستر آن قرار دهند . بر همین اساس مراکز آموزشی نیاز به ایجاد حساب کاربری برای دانش آموزان و معلمان و تعریف دروس ندارد . امکان شخصی سازی برند ، لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه را برای مراکز آموزشی فراهم کرده است . با استفاده از این امکان ، نام و لوگوی مؤسسه ، می‌ تواند جایگزین اطلاعات مربوط به پلتفرم شود و کاربران ، تجربۀ کاربری یک پارچه ‌ای داشته باشند .

متقاضیان که تمایل دارند از طرح های ویژه “دانا پلاس” ایرانسل استفاده کنند می توانند تا یک ماه به صورت رایگان از پلتفرم استفاده کنند . متقاضییان با فعال سازی طرح رایگان 5 نفره به مدت یک ماه می توانند امکانات و ویژگی های این پلتفرم آموزشی را مشاهده و بررسی کند . علاقه‌ مندان به ثبت ‌نام و استفاده از امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین ، جلسه آنلاین و وبینار  ، می‌توانند به وب ‌سایت این پلتفرم به نشانی plus.danaapp.ir مراجعه کنند .

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت