مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

195 سامانه‌ای است برای ارتباطات مردمی

195 سامانه‌ای است برای ارتباطات مردمی تا مشترکین به راحتی بتوانند درخواست و شکایات خود از سرویس‌های ارتباطی نظیر تلفن ثابت، همراه، اینترنت و... را به مسئولان اجرایی این حوزه منتقل کنند. سامانه 195 در واقع نقطه اتصال وزارت ارتباطات با مشترکین خرید سیم کارت در محل است و که اخیرا برای دقت و سرعت عمل در پاسخ‌گویی قابلیت مکان‌نمای جغرافیایی و نمایش مکان ثبت شکایت روی نقشه نیز به این سامانه اضافه شده است.

با توجه به آماری که وزارت ارتباطات از سامانه 195 اعلام کرده است. از میان 344000 نفری که با این سامانه تماس گرفته‌اند و شکایت خود را ثبت کرده‌اند، 23% از شکایات مربوط به آنتن دهی، 20% مربوط به کیفیت اینترنت، 11% مربوط به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، 9% مربوط به ارسال بسته ‌های تشویقی، 11%  برای ترابردپذیری و 26% مربوط به تعرفه‌ها بوده است.

همچنین توجه داشته باشید طبق صحبت‌های وزارت ارتباطات میانگین زمان پاسخگویی در سامانه 195 به استثنا شکایات آنتن‌دهی از 8.9  روز به 3 روز کاهش یافته و قرار است تا پایان سال 98 زمان پاسخ گویی به 2 روز برسد.

مشترکین دقت داشته باشند که درصد پایین بسته‌های تشویقی نشان می‌دهد که بسیاری از مشترکین در خصوص بستههای تشویقی اطلاعات کافی ندارند.

حتی علیرغم ارایه آمار از میزان پاسخ گویی به شکایت‌ها، همواره برخی مشترکان ثبت شکایت در این سامانه را بی حاصل یا پاسخ ارایه شده را ب‌ فایده می‌دانند که نشان می‌دهد ارتقای کیفی پاسخ‌های ارایه شده و پیگیری‌ها یکی از نیازهای ضروری این سامانه است.

۱۳۹۷/۶/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت