مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های ایرانسل کجا و چگونه؟

خرید سیم کارت

گاهی به دلیل مشغله زیاد زمان کافی برای مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی فروش سیم کارت را  نداریم، متقاضیان سیم کارت های ایرانسل ، این اپراتور کار را برای شما آسان کرده است. متقاضیان خرید سیمکارت های ایرانسل با مراجعه به سایت ایرانسل به راحتی سیمکارت مورد نظر خود را سفارش دهند.

اگر شما هم جز خانواده 30 میلیون نفره فعال ایرانسل هستید و یا در آینده میخواهید به این جمع بپیوندید و از خدمات آن استفاده کنید میتوانید از دو روش حضوری و غیر حضوری استفاده کنید که در ادامه به هر دوی آنها می پردازیم.

 

فقط کافیست با مراجعه به سایت ایرانسل و انتخاب گزینه خرید سیم کارت از زبانه بالای سایت، به راحتی به خدمات مربوط به سیم کارت نظیر خرید سیم کارت دائمی و یا اعتباری، تعویض سیم کارت 3G به 4G، خرید سیم‌ کارت مودم ایرانسل (TD-LTE) و سیم کارت آموزشی بپردازید.

 شما همچنین می توانید از خدمات دیگر سایت ایرانسل مثل پرداخت قبض سیم کارت های دائمی، خرید مودم، حراج شماره های رند، بسته اینترنت و امکانات بسیار دیگر استفاده کنید. در کل میتوان گفت خدمات و امکانات سایت ایرانسل به طور کامل و ساده طراحی شده است.

اما اگر شما جزء افرادی هستید که میخواهید به دلایلی همچون تغییر مالکیت سیم کارت یا رفع مسدودیت سیم کارت خود اقدام کنید، میتوانید به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی فروش سیم کارت های ایرانسل مراجعه کنید، بهترین کار مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی است.

۱۳۹۹/۷/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت