مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

طرح تخفیف بسته های سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

خرید سیم کارت 0912

اپراتور همراه اول و ایرانسل در طرحی به کاربران سیم کارت های خود از روز مادر تا روز پدر هدیه دادند. با توجه به رقابت زیادی که در بازار خرید و فروش سیم کارت وجود دارد، هرکدام از اپراتورهای تلفن همراه بسته های تخفیفی برای کاربران سیمکارت های خود در نظر گرفته اند. خرید سیم کارت از پراتورهای مختلف این روزها در رقابت بسیار بالایی قرار دارد. در همین راستا اپراتورها برای جلب رضایت کاربران خود طرح هایی را برای مناسبت ها در نظر می گیرند.

بر اساس این طرح، تمامی دارندگان سیم کارت همراه اول می‌توانند تا روز پدر و ولادت حضرت علی(ع) جهت شرکت در این پویش شماره 9998 را شماره‌گیری کنند و به صورت رایگان در ختم سوره ممتحنه به سالمندان نیازمند کمک کنند. اپراتور همراه اول قصد دارد در ازای مجموعه تماس‌های گرفته شده با سامانه 9998 و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، مبلغی را به پدران و مادران سالمند نیازمند در آسایشگاه‌ها هدیه کند.

در سوره ممتحنه که شصتمین سوره قرآن کریم می‌‌باشد به مسائل دوستی مومنان با کافران اشاره شده است و در روایتی که از پیامبر اکرم (ص) درباره قرائت این سوره آمده گفته شده است:«کسى که سوره ممتحنه را قرائت کند مؤمنان و مؤمنات روز قیامت از شفیعان او خواهند بود».

ناگفته نماند که شماره‌های تلفن همراه مشترکینی که در پویش همراه اول شرکت می‌کنند به طور خودکار در قرعه کشی سفر به مشهد مقدس به همراه پدر و مادر ثبت می‌شود.

اپراتور ایرانسل نیز با طرحی مجزا برای کاربران خوبه کاربران سیم کارت های ایرانسل هدیه داد. در همین راستا با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر و ولادت حضرت علی (ع) روز پدر اپراتور های همراه او و ایرانسل بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه خود را با تخفیفی ویژه به مشترکین ارائه می‌کنند.

 

۱۴۰۱/۱۱/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت