مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های جدید ایرانسل، آخرین نسل فن آوری

سیم کارت رند

سیم کارت های نسل جدید ایرانسل. سیمکارت های ایرانسل اولین سیم کارت های دیجیتال در بازار خرید و فروش سیم کارت می باشد. این اپراتور در جهت رفاه حال کاربران و متقاضیان خرید سیم کارت های خود روز به روز قابلیت سیمکارت های خود را بالا می برد.این اپراتور در ادامه رویکرد خود مبنی بر ارائه جدیدترین فناوری‌های جهانی در ایران، از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و پس از آن که در ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ با حضور وزیر وقت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، نخستین آزمایش شبکه کامل نسل پنج تلفن‌همراه در ایران را انجام داد، موفق شد تا در اول مرداد ۱۳۹۹، برای نخستین بار در ایران، خدمات 5G را به صورت تجاری عرضه کند. این سایت توسط رئیس‌جمهوری و با حضور وزیر ارتباطات وقت، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی شد.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت (۳.۹۰۹ گیگابیت بر ثانیه) و تعداد سایت‌های نسل پنج (۱۶۰ سایت) در ایران، در ادامه این پیشتازی، با رساندن آمار سایت‌ها به «۹» سایت در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، پروژه توسعه فراگیر نسل پنج در ایران را با هدف‌گذاری برای نصب ۴۶۰ سایت 5G، از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ادامه داد و موفق شد تا همزمان با شانزدهمین سالروز تأسیس شبکه تلفن‌همراه خود، از یکصد و شصتمین سایت نسل پنج، بهره‌برداری کند.

بر این اساس، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، ارومیه، اهواز، ایلام، بندرعباس، تبریز، خرم‌آباد، رشت، زاهدان، ساری، سنندج، شیراز، قم، کرج، گرگان، آمل، بندرانزلی و کیش، تحت پوشش شبکه نسل پنج ایرانسل قرار گرفته‌اند و اقدامات ایرانسل برای راه‌اندازی سایت‌های 5G در شهرهای دیگر ایران نیز با سرعت ادامه دارد.

در تاریخ سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱، همزمان با هفته دولت، دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، یکصد و ششمین سایت 5G ایرانسل که چهارمین سایت ایرانسل در شهر تبریز بود را به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل،افتتاح کرد.

ایرانسل همچنین بهره‌برداری از فناوری «موج میلیمتری» را در توسعه شبکه نسل پنج، در برنامه قرار داده است که با استفاده از این فناوری، امکان پوشش شبکه در مراکز اداری، تجاری و فضاهای بسته، با سرعت بالاتر از قبل، فراهم خواهد شد.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G در ایران، همزمان با گسترش پوشش شبکه نسل پنج، مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را نیز از آغاز سال ۱۳۹۹ با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تأکید بر بومی‌سازی این فناوری آغاز کرده است.

این اپراتور طی یک سال گذشته، موفق به راه‌اندازی ۹۴۰ سایت ارتباطی جدید و نیز به‌روزرسانی و افزایش ظرفیت ۳۲۰۰ سایت ارتباطی شده است. همچنین در پروژه توسعه پوشش ارتباطی و دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی، ایرانسل موفق به راه‌اندازی ۲۸۰ سایت ارتباطی جدید و ارتقای سایت‌های موجود شده که به این ترتیب، در مجموع، ۵۱۴ روستا و جمعیتی در حدود ۱۳۵هزار و ۴۸ نفر، برای اولین بار تحت پوشش اینترنت پرسرعت ایرانسل قرار گرفته‌اند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشتاز در توسعه اینترنت پرسرعت روستایی، طی سال‌های اخیر توانسته است نقش مهمی در ایجاد دسترسی مردم ساکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، به خصوص در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، ایفا کند. در آخرین گزارش دوره‌ای وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات که در صفحه اینستاگرام دکتر عیسی زارع‌پور منتشر شد، از ابتدای خرداد تا انتهای مرداد ۱۴۰۱، دسترسی ۱۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است.

با تخصیص باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به اپراتورهای همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در تیر ۱۴۰۰، ایرانسل موفق شد تا به‌عنوان اپراتور پیشگام در نصب تجهیزات و راه‌اندازی لایه جدید مبتنی بر این باند فرکانسی، در دهه فجر ۱۴۰۰، از ۵۰ سایت ارتباطی مجهز به لایه جدید ۲۳۰۰ مگاهرتز، در شبکه پهن‌باند همراه خود رونمایی کند و در روز ۸ شهریور ۱۴۰۱ و در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نیز، فاز نخست این پروژه، شامل تجهیز ۷۰۰ سایت، تکمیل و توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، رسماً افتتاح شد.

ایرانسل در حوزه احداث خطوط فیبرنوری نیز که یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه شبکه 5G و فناوری‌های نوین ارتباطی، از جمله خدمات شهر هوشمند است، در ادامه اقدامات گذشته خود، طی یک سال اخیر، توانسته است اتصال ۲۵۴ سایت ارتباطی به شبکه فیبر نوری خود و نیز توسعه ۳۲۰ کیلومتر فیبر نوری در استان‌های اصفهان، البرز، بوشهر، خوزستان، زنجان، فارس، مازندران و مرکزی را محقق کند.

۱۴۰۱/۸/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت