مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های رایتل برای اربعین خدمات ویژه دریافت م کنند

قیمت گذرای سیم کارت

سیم کارت‌ های رایتل نیز مانند سیم کارت همراه اول و ایرانسل در ایام اربعین خدمات ویژه دریافت می کنند. این اپراتور برای مشترکان خرید سیم کارت های رایتل علاوه بر ارائه  به‌صرفه‌ترین بسته‌‌های اینترنت رومینگ، تعرفه‌های تخفیفی ویژه مکالمه و پیامک نیز در نظر گرفته است. مشترکان می توانند بعد از تهیه سیم کارت مورد نظر خود از مراکز فروش سیم کارت ها رایتل اقدام به فعال سازی بسته های ویژه اربعین کنند.

همچنین تیم پشتیبانی رایتل در تمامی نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین با استقرار غرفه‌های ارائه خدمات، همراه و همدل مشترکین خود بوده و به راهنمایی و رفع نیازمندی‌های ارتباطی آنها می‌پردازند.

جهت مشاهده و خرید بسته‌های تخفیفی رومینگ عراق علاوه بر وب‌سایت رایتل و اپلیکیشن رایتل‌من می‌توانید کد دستوری #228* را از خطوط رایتل خود شماره‌گیری کنید. در صورت نیاز به خرید سیم‌کارت رایتل نیز، شما زائرین عزیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رایتل بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین نسبت به خرید سیم‌کارت‌های رایتل اقدام کنید.

خدمات رومینگ ویژه ایام اربعین

کاربران این اپراتور می توانند با همراه داشتن سیم کارت رایتل خود در ایام اربعین حسینی در کشور عراق و با خرید بسته های اینترنت رومینگ بین الملل زیر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

حجم بسته اینترنت اپراتور مقصد مدت زمان بسته قیمت (ریال) خرید از طریق
50 مگابایت Korek 10 روز 190,000 *228*1#
150 مگابایت Korek 10 روز 550,000 *228*2#
500 مگابایت Korek 10 روز 900,000 *228*3#
1 گیگابایت Korek 10 روز 1,750,000 *228*4#
3 گیگابایت Korek 10 روز 3,000,000 *228*5#


بسته های فوق را علاوه بر خرید از طریق کد دستوری *228# می توانید از طریق وبسایت > خرید بسته و همچنین اپلیکیشن رایتل من خریداری نمایید.

تعرفه های تخفیفی رومینگ بین الملل رایتل در کشور عراق به شرح زیر است.

 
  • تعرفه‌های ارائه شده به ریال و بدون احتساب مالیات برارزش افزوده است.
  • در زمان استفاده از سرویس مکالمه، هزینه مربوطه از زمان آغاز تماس و بر مبنای دقیقه محاسبه می شود. به عبارتی برای تماس‌های کمتر از 60 ثانیه، هزینه یک دقیقه تماس محاسبه خواهد شد.
  • مبنای محاسبه هزینه اینترنت همراه هر 50 کیلوبایت است.
  • روشن کردن گوشی در حالت رومینگ هزینه‌ای نخواهد داشت.
  • رومینگ بین الملل به صورت پیش فرض بر روی تمامی سیم کارت های رایتل فعال می باشد؛ پیش از سفر جهت اطمینان از وضعیت فعال بودن رومینگ بین الملل به اپلیکیشن رایتل من بخش «سرویس های من» مراجعه فرمائید.
  • استفاده از اپلیکیشن رایتل من در کشور عراق میسر بوده و استفاده از آن مشمول هزینه اینترنت می گردد.

 

اقدام لازم پیش از سفر

برای راحتی حال زائران گرامی، استفاده از خدمات رومینگ عراق پیشنهاد رایتل به مشترکین و زائرین، بررسی سقف اعتبار سیم کارت دائمی و شارژ سیم کارت های اعتباری پیش از اقدام به سفر است. لطفاً پیش از سفر نسبت به افزایش سقف اعتبار سیم کارت دائمی یا خرید شارژ اعتباری اقدام نمایید.

مشترکین سيم‌کارت‌های اعتباری و دیتا، در صورت نیاز به افزایش اعتبار، می‌توانند به صفحه افزایش اعتبار افزایش اعتبار وبسایت رایتل مراجعه و سيم‌کارت‌ خود را شارژ نمایند. همچنین افزایش اعتبار از طریقاپلیکیشن رایتل من امکانپذیر است. مشترکین سيم‌کارت‌ دایمی، به منظور افزایش سقف اعتبار خود، می‌توانند با ورود به صفحه پرداخت صورتحساب >> افزایش اعتبار سیم کارت دائمی سقف اعتبار خود را افزایش دهند.

۱۴۰۱/۶/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت