مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تشکیل جلسه شورای هماهنگی ICT استان در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

 فروش سیمکارت

منطقه آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی Ict استان با حضور مخابرات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیر ساخت، اداره کل پست، شرکت سیمکارت های رایتل، شرکت سیمکارت های  ایرانسل، شرکت‌های وب، برای مشترکین خرید سیم کارت های فوق تشکیل جلسه داد. 
شرکت کنندگان در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت شاخص‌های ارتباطی به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و بر تعامل و همگرایی بین دستگاه‌های متولیIct استان جهت توسعه خدمات و ارائه سرویس‌های بهتر تاکید کردند. 
شکوری - مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن اشاره به تاریخچه تحولات تلفن ثابت و سیار در استان و اقدامات انجام یافته جهت توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی استان از جمله اجرای پروژه FTTH در شهرهای تبریز، شهر مراغه و جلفا، شورای هماهنگی Ict را فرصت خوبی برای توسعه و گسترش ارتباطات، زمینه خدمات بیشتر به مردم شریف استان دانست. 
شورای هماهنگی Ict استان در این جلسه به بررسی مشکلات فراروی حوزه ارتباطات و بررسی برنامه‌های اجرایی هر بخش در سال 97 پرداختند. 

۱۳۹۷/۵/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت